zondag 30 augustus 2015

Verrassing voor de gehaakte Oilily look a like tas . . .

Over de stippen tas die ik voor de wolwinkel "Bij tante Betsy" in Eindhoven heb gehaakt had ik jullie hier en hier al over verteld.
Hij is inmiddels bij Tanja van Bij tante Betsy afgeleverd. Zij is er mee verder gegaan en kijk nu is hij helemaal af; hengsels eraan en klaar voor gebruik.




Zoals jullie weten is het originele patroon gemaakt door Gerbelien van maak het hip.
Maar als jullie mijn blog al een tijdje volgen weten jullie dat ik graag een eigen draai geef aan een patroon en zo ook nu weer.
Samen met Tanja hebben we besloten om ander kleuren te gebruiken, de vlinders weg te laten en het patroon van de bodem rustiger te maken. Wij zijn er helemaal blij mee zoals hij nu is geworden.





Nu zijn Tanja en ik handig in het aanpassen van patronen maar dat geldt  natuurlijk niet voor iedereen. Daarom hebben we het patroon zoals we deze tas hebben gemaakt voor jullie opgeschreven.
Je kunt dit patroon deze natuurlijk gratis krijgen "Bij tante Betsy" in Eindhoven of gewoon
Tanja en ik zijn zo benieuwd wat jullie ervan maken, welke kleuren jullie gaan gebruiken en welke aanpassingen jullie gaan maken. We hopen dat je dat laat weten aan ons.




Maar nu komt het leukste!!!!
Als jullie enthousiast zijn geworden na het zien en lezen over deze tas en jullie willen aan de slag dan kun je via "Bij tante Betsy" het garen bestellen.
Je kunt natuurlijk ook een tas in je eigen kleur samenstellen.

En als je mijn blognaam vermeld krijg je de....
tassengrepen twv. € 16,95 gratis

Deze zijn in leuke kleuren zijn te verkrijgen m.u.v. zwart.



De bestelling kan je doen via de mail, info@bijtantebetsy.nl 
ovv pakket stippentas en mijn blognaam: ikkeismooi.

De kosten van het garenpakket is: € 31,50. (verzendkosten via DHL € 5,75 en niet naar een  postbus)

Actie is geldig tot 31 december 2015.


Nog leuker is natuurlijk als je in de buurt bent van Eindhoven dat je gezellig langs gaat 
Bij tante Betsy is dit jaar niet voor niets uitgeroepen tot 
de gezelligste winkel van N-Brabant.




4 opmerkingen:

  1. Prachtige tas en mooie aanbieding. Misschien tolch maar een tas gaan haken dan????

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden deze tas en stukken rustiger inderdaad!Tanja heeft n prachtige winkel en wat lief dat ze zo gratis de hengels bij aankopp van het garen weggeeft!Jammer dat ik nog teveel op mijn lijstje heb staan en van mezelf voorlopig eerst mijn liggende wip's af moet maken en mijn overvolle bakken...ja je leest het goed...grote bakken met wol eens wat leger moet maken....al is het wel heel erg moeilijk om mooie wol of garen te weerstaan,ha,ha...

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik vind je tas echt superleuk. Weet jij zo de omtrek van de bodem nog? Ik overweeg zelf om er een ovale bodem in te maken, dat vind ik mooier bij de hengsels. Ik kan alleen niet kiezen uit de kleurtjes, ik vind ze allemaal leuk ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik kwam jouw schitterende tas tegen en ik wil deze voor mijn dochtertje gaan haken. Ik heb dit alleen nog nooit gedaan dus ik heb daar een paar vraagjes over, kan dat nog ?

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen