maandag 1 juni 2015

Een lakentje bij het dekentje . . .

Het dekentje hadden jullie inmiddels al gezien, maar als cadeautje heb ik er nog twee lakentjes bij gegeven, eentje met de naam van het meisje en deze op de foto.


Het lakentje is geborduurd door mijn lieve vriendin van JANNEMAN.
Ik ben dol op haar borduurwerk en het maakt het cadeautje helemaal af.
Ik ben zelf dol op persoonlijke cadeautjes, en het cadeautje is inmiddels prima ontvangen.

Verder merk ik dat we richting de zomervakantie gaan, dan merk je dat mensen projecten aan het afronden zijn alsof de wereld ophoud voor de vakantie, zucht.....

Best wel druk op het werk en ook privé, afronden van de brugklas van zoon en op school bij dochter moeten er minder leuke beslissingen genomen worden.

Verder heb ik heel veel dingen in mijn hoofd die ik nog wil doen en maken voor de vakantie, 
maar ja tijd.... waar koop ik tijd?
Eerst de Oilily tas afmaken voor we aan iets nieuws gaan beginnen, 
mijn streven is om hem deze week af te maken.

Verder doen we natuurlijk ook leuke dingen zoals de kastelen dag vorig weekend.


Dit kasteel was bij ons in de buurt en hadden we nog nooit bezocht, erg leuk.

Verder reden we naar een erg mooi kasteel, maar daar aangekomen vroegen ze 15,- euro per persoon entree en 4 euro parkeergeld, we zijn dus niet naar binnen gegaan,
ik denk dat je op zo'n landelijke Kastelen dag je doel voorbij schiet door zo'n bedrag te vragen. 
(het was daar dus ook niet druk, de parkeerplaats was bijna leeg).

Verder groeit ons tuintje van de AH heel goed.


Dit is het voor nu een fijne werk week!





5 opmerkingen:

  1. Gek is dat hè, dat alle drukte voor de vakantie een soort van samen lijkt te komen! Veel succes deze komende tijd met de leuke en minder leuke dingen. Wat een enorm lief lakentje! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is leuk gedaan!
    Veel moed bij de moeilijke beslissingen en veel plezier met de leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau, een mooie, gehaakte deken en dan ook nog van die prachtige bijpassende lakentjes erbij! Het kleine meisje zal er ongetwijfeld heerlijk onder slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blogje, ik volg meestal blogjes dat we dezelfde hobbys delen...bedankt voor het delen..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kasteel Heeze wat jullie vlakbij bezochten toevallig?!?!? Ik ben daar ook nog nooit geweest...misschien na 48 levensjaren toch eens een keer tijd om n kijkje te gaan nemen binnen nu en een jaar?!?! Ha,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen