woensdag 17 juni 2015

De gehaakte Oilily tas bij Tante Betsy . . .

Een tijdje geleden hadden jullie al gezien dat ik de Oilily tas aan het haken was.
Inmiddels is hij af, het was me een werk. . .  maar wat is hij mooi geworden!
Hij is afgewerkt met een stippen binnen voering en een mooi lint welke je aan kan trekken om de tas te sluiten.




Nu nog de hengsels eraan en hij is helemaal af.
Jammer genoeg is de tas niet voor mezelf of mijn dochtertje.
We hadden hem best willen houden.
Ik heb hem in opdracht gemaakt voor de wolwinkel "Bij Tante Betsy" in Eindhoven.


Daar is hij inmiddels te bewonderen, de eigenaresse Tanja kan je helpen aan het aangepaste patroon en natuurlijk de katoentjes die we hebben gebruikt.

Jullie weten van mij dat ik niet snel reclame maak maar "Bij Tante Betsy" is zo'n leuke en
fijne wol winkel dat ik het toch even doe.
Daarbij wil ik jullie natuurlijk niet de korting onthouden die ze geeft op katoen deze maand.
Dus ga gerust even langs "Bij Tante Betsy"!

Ik ga dat in ieder geval snel weer bij Tanja langs want ik heb een leuke bloem tas in gedachte,  
voor het volgend schooljaar voor dochter en daar kan ik wel wat leuke katoentjes voor gebruiken.





De hele maand juni 15 % korting op:

Catania uni, color  & denim.

Catania grande & fine

Cotone uni & print

By Claire nr.1 katoengaren






4 opmerkingen:

  1. wat een vrolijke tas!!!
    kan begrijpen dat je hem met pijn in het hart wegdoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitvoering van de tas. Schitterend! Ik vind het zelf erg verslavend het Mochila haken, verheug me al weer op een nieuw projectje te starten. Nog even wat dingetjes afmaken eerst haha
    Mooi blog heb je, ik ben je volger gelijk geworden ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie tas is het geworden. Ik kan me voorstellen dat je er met moeite afstand van doet!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen