woensdag 1 april 2015

Storm en sjaals . . .

Een tijd geleden was ik al klaar met het breien van mijn sjaal.
Ik wilde er nog knopen op zetten, maar toen kwam het zonnetje en de sjaal belande in de hoek tot volgende herfst of winter dacht ik . . .
Maar ik weet niet hoe jullie het vinden maar ik vind het nog behoorlijk koud op de fiets, dus ik hem hem toch maar snel afgemaakt en ik draag hem nu dagelijks.





De sjaal is gebreid van stone wash Scheepjes wol, echt een aanrader die wol hij is zacht breid heerlijk en splijt niet.




Van MEZ 11 heb ik een aatal leren labels gekregen, Zo lief van haar en het past perfect op mijn sjaal.
Ik heb inmiddels meer labels bij haar besteld want nu wil ik ze voortaan op al mijn gehaakte en gebreide spullen.




5 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal!
    Mooie kleur en de details maken het echt af, tof met die knoopjes en dat labeltje, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende sjaal! Echt zo mooi...
    Ik ben zonet met de fiets thuisgekomen en inderdaad, ik miste mijn handschoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sjaal geworden! Leuk zo gesloten met de knopen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw het eindresultaat mag er wezen!!!
    super mooi geworden!
    ik ben ook dol op de Stonewashed, fijn garen en een stoere look.
    Veel plezier met de labeltjes met jouw leuke tekst en ik blijf mijn sjaals én muts ook nog graag gebruiken haaha!!

    BeantwoordenVerwijderen