dinsdag 14 april 2015

Stoffen verkoop . . .

Soms koop je een keer een duur stofje omdat je ze zo mooi vind en uiteindelijk durf je de schaar er niet in te zetten of dochter vind hem niet mooi, zo ook onderstaan de stoffen.
Dus ik dacht wie weet zoeken jullie net deze stof en wil je hem van me overnemen of ruilen tegen een Petit Pan stofje, dan zijn we beide blij.




Deze tricot stof heb ik afgelopen stoffenbeurs gekocht, hij is prachtig van kwaliteit en kleuren.
Maar dochter vind hem niet mooi, hij is te mooi en was te duur om in de kast te laten liggen.
De stof is lekker breed 148 cm en ruim een meter lang.
10,- euro excl. verzendkosten of 1 meter Petit Pan stof. IS VERKOCHT





Prime rose poppy stof een katoenen stof, deze stof heeft een breedte van 110 cm en 75 cm hoog
Is niet in geknipt hij is alleen voor gewassen.
Ik vraag hier 5,- euro excl. verzendkosten of ruilen voor of 75 cm Petit Pan stof.



Deze leuke katoenen stof ligt ook maar te wachten om gebruikt te worden 
en het komt er maar niet van.
Hij is ruim 140 bij 140 cm, ik vraag hier 5,- euro excl. verzendkosten of voor een halve meter Petit Pan stof.

Zit er nou een leuk stofje voor je tussen dan kan je me mailen,
ikkeisklein@gmail.com.

Groetjes Ikke

2 opmerkingen:

  1. Oh dat circusstofje, wat prachtig. Ik heb je net een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik geen 'kleine'kinderen meer heb..anders had ik het circusstofje zeker overgenomen van je...heel apart nl.

    BeantwoordenVerwijderen