dinsdag 7 april 2015

Babydeken . . .



Met een baby opkomst in de familie wilde ik wel graag een dekentje haken in de lievelingskleuren van de mama en dat is paars en lila.
Nou is dat precies de kleur die ik nooit gebruik, wel een keer leuk om die kleuren dus wel te gebruiken, gecombineerd met blauw vind ik hem toch mooi geworden.
Ik heb hem in een granny streep gehaakt, erg leuk juist omdat hij zo simpel is.
Jammer dat toen mijn mijn kids klein waren ik nog niet kon haken, dan nu maar andere kleintjes verwennen.





Inmiddels ben ik al een heel eind met mijn eigen granny blokken deken, de blokken zitten aan elkaar en ik ben nu met de rand bezig,heerlijk door haken zonder na  te denken.
Ik zal hem jullie snel laten zien als hij af is, hopelijk duurt dat niet zo lang meer.

Voor nu allemaal een fijne week!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de deken erg mooi geworden. Daar zullen de ouders vast blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie deken! Heerlijk inderdaad om zo'n kleiner formaat te maken. Lijkt mij ook wel wat! Voorlopig eerst maar verder met een deken voor de jongste zoon. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die mooi geworden....en het zijn ook geen kleuren die ik snel kies,maar zo met dat blauw...WAUW!

    BeantwoordenVerwijderen