dinsdag 17 februari 2015

Uitslag give away . . .

Eindelijk daar ben ik weer, we hebben een winnaar getrokken en het is......


Wat leuk dat je dat zomaar toegestuurd kreeg, mooi jurkje heb je ermee gemaakt! Ik doe graag mee voor de mooie stofjes, daar kan ik zeker iets moois van maken. Groetjes Carolien

Gefeliciteerd Carolien
als je me je adres geeft dan kan ik de stofjes opsturen

Wat ik jullie nog niet heb laten zien is de sjaal die ik aan het maken ben, hij is bijna af.
Ook ik ben gezwicht voor de stone wash wol van scheepjes, en ik moet toegeven hij is echt super om mee te werken, ik ga vast en zeker deze wol vaker gebruiken.



Vorig jaar ben ik begonnen met breien, telkens zoek ik voor mezelf daar weer een nieuwe uitdaging in, dit keer was het de kabel met gaatjes breien, niet moeilijk maar je moet het maar een keer gedaan hebben. Hieronder het patroon wat ik heb gebruikt maar als je googelt op kabel sjaal kom je vast nog meer leuke patronen tegen.



De sjaal is inmiddels af maar ik maak er een kol van door de uiteinde aan elkaar te maken met houten knopen, nu wilde ik vandaag even op pad voor knopen maar omdat ik in Brabant woon zijn we winkels dicht i.v.m. carnaval. Wie weet vind ik ze morgen.

Fijne dag!


2 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk , dat ben ik! Ik zal je m'n adres mailen. Ik krijg wel een beetje breikriebels als ik de foto's zie. Ik heb ooit een lapje gebreid met kabels, best lastig in het begin vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Carolien! veel plezier met de mooie stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen