dinsdag 3 februari 2015

Give away B*Inspired by Poppy . . .

Voor de zomer vakantie kreeg ik een mailtje van B*Inspired by Poppy of ik het tijdschrift en stoffen wilde ontvangen.
Ik was helemaal verbaasd, durfde het niet te geloven en reageerde dus niet op het eerste mailtje, dacht dat het misschien een grapje zou zijn.
Maar nieuwsgierig geworden reageerde ik wel op het tweede mailtje en een paar dagen later kreeg ik een pakketje met twee tijdschriften van B*Inspired by Poppy en een aantal prachtige stoffen.
Door de vakantie en allerlei andere dingen verdween het naar de achtergrond, tot de kerstvakantie.
Ik wilde een jurkje maken voor dochter en nam het basis patroon uit de B*Inspired by Poppy en maakte het eigen, wel gebruikte ik de gekregen roosjes stof, en wat werkte die fijn! en ook nu was na was blijft de stof mooi.


Maar ik heb meer stofjes gekregen, twee ervan zijn prachtig van patroon en kwaliteit maar niet de kleur van dochter, nu kan ik er wel iets van maken maar dan trekt ze het niet aan.
Dus ik heb besloten om het weg te geven.

Beide zijn lappen van ongeveer een meter ik heb ze al gewassen (dat doe ik met alle stoffen zodra ik ze gekocht heb en thuis kom gooi ik het meteen in de was)
De ene lap is een prachtige, zachte aubergine lap met een beetje stretch erin, heel goed te gebruiken voor een broek of rok.
De ander is een mooie helder gekleurde lap voor een blouse of jurkje.
Ik kan niet anders zeggen dat ondanks het niet mijn kleuren zijn de kwaliteit echt heel mooi is.

Dus hierbij mijn en poppy's give away!

Twee lappen van B*Inspired by Poppy 
(sorry het tijdschrift hou ik zelf die ga ik nog vaak gebruiken)


Wat moet je doen, gewoon even een berichtje hieronder achter laten.
Ik zou het leuk vinden als je me gaat volgen maar dat is geen must.
15 februari laat ik jullie weten wie de mooie lappen krijgt.



43 opmerkingen:

  1. Oh dat stofje vind ik geweldig! Elke keer als ik dat boekje vast heb, denk ik, dat stofje zou ik ook wel willen voor Tess! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat ik niet kan naaien... Ben dol op bloemetjesjurkjes en onze jongste gelukkig ook (nog).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb dat ook ontvangen .... doe dus niet mee want ik heb dat zelfde stofje hier liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, echt of wa? Jij geeft dat gewoon zomaar weg? Wat ben ik blij dat ik al volger ben en als een van de eersten op de hoogte ben van je giveaway :-)
    Wat leuk van Poppy ook dat je dat zomaar kreeg! Ik denk dat ik het misschien ook eerst niet helemaal zou vertrouwen, omdat het gewoon nooit zo mooi kan zijn.
    Please please please, trek het goeie nummerke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil wel kans maken op zo'n mooie stofjes! Ik volg je via bloglovin.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee dat bovenste stofje (zwart met bloemetjes) lijkt op een King Louie jurk die ik ooit had.
    Mooi gemaakt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen deelname voor mij, exact hetzelfde aanbod met die stoffen kreeg ik thuis. Ook ik ben er nog niet aan begonnen.
    De paarse lap is inderdaad leuk voor een broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt mooie kleuren vind ik... Ik doe graag mee met de give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn helemaal onze kleuren, de paarse voor mij en de print voor de dochter, eerlijk verdeeld en subtiel assorti...
    Ik waag graag m'n kans (ik volg via bloglovin)

    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn helemaal onze kleuren, de paarse voor mij en de print voor de dochter, eerlijk verdeeld en subtiel assorti...
    Ik waag graag m'n kans (ik volg via bloglovin)

    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je dat zomaar toegestuurd kreeg, mooi jurkje heb je ermee gemaakt! Ik doe graag mee voor de mooie stofjes, daar kan ik zeker iets moois van maken. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, die passen wel bij de dochters! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bofferds zijn jullie allemaal, seg! Ik loot graag mee! (En ik volg je hoor)

    Jurkjes is erg leuk geworden, idd net King Louie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bofferds zijn jullie allemaal, seg! Ik loot graag mee! (En ik volg je hoor)

    Jurkjes is erg leuk geworden, idd net King Louie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Uk heb nog veeeel plaats UN de kast, dus ik wil graag een kans wagen :-) de kleurrijke stof vind ik het mooist, maar mijn dochter staat ook goed met roodtinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super!! ik waag graag mijn kans. het bordeau stofje heeft mijn voorkeur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie jurk, schattig en ook stijlvol met dat roosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stofjes, ik waag mijn kans... Grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik waag mijn kans. Ik vind het stof met de roosjes het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw dat is nog eens een leuke giveaway! Ik volg je via bloglovin en doe graag mee om een lap te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig leuk boekje, het ligt hier ook dus ik snap dat je het wil bijhouden. Maar de stofjes, daar staat mijn dochter heel mooi mee dus ik ding graag mee naar de prijs. Volgen deed ik al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waw, zo fijn dat je dat kreeg!
    Ik waag graag mijn kans op 1 van de mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe heel graag mee om een stofje te winnen. Ik ken het tijdschrift niet, maar zal er zeker eens naar op zoek gaan. Ik volg je al een hele tijd via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige stofjes! Ik zou ze graag willen winnen. Volgend doe ik je al een tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moh echt?! Mijn petekindje zou prachtig staan in een kleedje met die stoffen! Ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Naar dat boekje ben ik meer dan een maand op zoek geweest... Dus dat stofje zie ik wel zitten om een kleedje mee te maken. Volger ben ik al lang via bloglovin...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik zou wel een bestemming vinden voor deze stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tja, kan ik niet voorbij laten gaan. Dus ik doe mee. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil wel n kansje wagen op die mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooh, ik waag ook graag mijn kans, volgen doe ik natuurlijk al.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik waag mij kans ook want ik vind de lappen echt prachtig!!! en volgen doe ik je al heel alng en met veel plezier!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dan zou ik daar een leuk kleedje voor ons nichtje uit kunnen maken want die ziet graag blauw en bloemen.Groetjes Carla ikmaakhetzelfnu.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tof, tof, tof, prachtige stofjes! Daarvoor ben ik zeker kandidaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk!En wat heerlijk moet het dan wel niet zijn als je dan zo handig bent als jij met de naaimachine en nog zo'n kleine meid rond hebt huppelen!

    Lief dat je het hier als give away aanbiedt,daar zullen vast veel liefhebbers op af komen!
    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben dit boekje nog niet tegengekomen. Moet mijn ogen openhouden in de winkel :)

    En de stofjes zou dochter wel leuk vinden.

    (En ik volg via Bloglovin :))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Count me in! Wat een leuke give-away! Ben volger via Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat fijn dat je andere mensen blij wil maken.
    Ik gun het graag aan anderen
    want momenteel heb ik werkelijk een te grote voorraad aan stoffen
    (en geen tijd om er iets van te maken)

    Mooi roosjesjurkje heb je daar gemaakt voor je dochter.
    Ze staat er vast prachtig mee!

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi initiatief. Die stofjes zou mijn kleindochter super vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  39. OOOOO wat leuk!
    en zo lief dat je wil delen met je lezers!!
    ik waag mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe ook graag mee. Ik heb het boekje en ben absoluut gek op het stofje én het jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen