zondag 7 december 2014

Zin in de (kerst)vakantie . . .

Hebben jullie ook zo'n zin in de kerstvakantie? wij hier wel.
Ik heb afgelopen tijd extra gewerkt ondanks dat het lichamelijk niet zo soepel gaat.
Zoon zit in zijn eerste jaar op het voortgezet en is echt wel aan vakantie toe, dat leren te leren is best wel moeilijk.
Dochter is op van de Sinterklaas spanning en mijn lief is aan een nieuwe baan begonnen afgelopen jaar, na een heel onrustig voorgaan jaar hij heeft weer rust en  plezier in zijn werk gevonden, heel fijn, maar daarom zijn we allemaal toe aan tijd samen als gezin.

Toch heb ik toegezegd dat ik samen met een vriendin op een kerstmarkt ga staan, heel erg gezellig maar niet echt slim van mezelf.
Ik ga alles verkopen wat is afgelopen tijd gehaakt heb, dan kan ik lekker weer nieuwe dingen maken van het verdiende geld.
Maar dan toch ga je speciale kerst hangers maken want is toch wel heel leuk, tja en dat kost me weer tijd.
En dan maak je een huisje en nog eentje en nog eentje . . . .  .


Sneeuwvlokken en kerststerren.


Gingerbread huisjes sleutelhangers


Niet speciaal garen kopen maar gewoon gebruiken wat ik in voorraad heb liggen.
Dan kom ik toch een heel eind.



Genoeg kleurtjes katoen garen, lijkt me.


Dus als jullie in de buurt zijn of wonen, 
dan zijn jullie natuurlijk van harte welkom bij de 

Kerstmarkt van Atelier Riel
vrijdag 12 december
van 19.00 tot 21.30 uur.

Wie weet tot ziens!

4 opmerkingen:

  1. wat veel moois! maar herkenbaar hoor, ik tel ook af tot de kerstvakantie, daar zijn we wel aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mega zin in vakantie..!! Wat een leuke haaksels allemaal! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohoh, inderdaad niet zo heel handig. Maar wel o zo leuk!! Geniet ervan en geniet ook van de vakantie met je gezin!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen