woensdag 5 november 2014

Ruilen? . . . .

Ik had de Vicktor al lang in huis en had me van de zomer al voor genomen om het meisjes jurkje te maken. Maar goed de zomer is voorbij en eindelijk is het jurkje af.




Hij is heel leuk geworden maar of ze hem gaat dragen dat betwijfel ik.
Nu wil het toeval dat ik nog een zelfde Victor kreeg, leuk maar niet nodig dus daar kan ik vast iemand blij mee maken dacht ik.




Nu zou ik wel willen ruilen, ik zoek het patroontje van het rokje Lara van CoupCoup (maat 146/152).

Zou iemand de Victor willen ruilen voor het Lara patroontje? of heb je een ander leuk idee?
Ik hoor het graag.



3 opmerkingen:

  1. Ik heb het Lara patroontje en wil misschien wel ruilen. Welke editie van de LMV is het juist?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry er vergeten bij te zetten het is editie 1 winter 2013/2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleedje! Mooie combinatie van stoffen! Dit is een kleedje dat ze niet meer gaat willen uitdoen, volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen