zaterdag 15 november 2014

Appeltjes van oranje, rood of goud . . . .

Ik ben weer druk aan het breien maar tussen door heb ik zin om even snel iets te haken.
Al een tijdje wil ik iets nieuws aan mijn sleutel hanger hebben en telkens zie ik op Pinterest leuke appeltjes voorbij komen.
Dus toen het kleine knutsel winkeltje in het dorp buiten in een mandje een aanbieding had van houten kralen wist ik het meteen, ik heb twee zakjes met kralen meegenomen.
En nu haak ik dus appeltjes maar niet allemaal voor mezelf, ook voor de kerstmarkt waar ik ga staan samen met een vriendin.



Hebben jullie dat ook, ik blijf die Dalia's geweldig vinden, ik ga ze volgend jaar zeker in mijn tuin planten en alle soorten en kleuren.


Ondertussen is hier vol spanning naar de intocht van Sinterklaas op tv gekeken, gezellig weer.
We hebben het huis versiert en pepernoten staan op tafel, laat de Sint maar komen.

Allemaal een heel fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Wat een super schattige appeltjes...! Echt te lief, Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige appeltjes en gaaf joh op de kerstmarkt. Goede verkoop gewenst alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je op een kerstmarkt gaat staan! Welke ga je? Ik ben ook aan het overwegen om op een markt te gaan staan namelijk, maar ik weet nog niet hoe of wat. De appeltjes zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa, prachtige bloemen!!
    Ik ben hier ook helemaal in de breiflow (ik heb dat trouwens ook geregeld voor van wol die splitst, héél vervelend) :-) Maar je appeltjes zijn reuzeleuk!

    BeantwoordenVerwijderen