zondag 12 oktober 2014

Boekenmuis . . .

Sorry allemaal, het is al even geleden dat ik iets gemeld heb, niet dat ik stil zit integendeel zelfs.
Ik heb veel lol  gekregen in het breien en eigenlijk kan ik niet stoppen, hi,hi.
Het is dat ik mensen beloofd heb iets te haken maar veel liever zou ik alleen maar breien, kleurtjes en verschillende patronen door elkaar.




Maar al lang stond deze gehaakte boekenmuis op mijn to do lijstje, nu was het moment daar, het vriendje van dochter was jarig en hij is een echt boekenworm, dus aan de slag... het hoofdje lag al maanden klaar nu het lijfje nog maken een cirkel haken pootjes en een staart eraan en klaar.




Boekje erbij en het cadeautje is klaar en hij was er super blij mee, ik moet zeggen het ziet er ook heel leuk uit z'n boekenmuis tussen je boek.




Ik weet zeker ik ga hem vaker maken, zo leuk om te maken en nog leuker om te geven!




Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Zo grappig hoe het daar uit het boek piept!

    Wat een persoonlijk en verzorgd cadeautje.
    Heel mooi gefotografeerd ook.
    Lieve groet van Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk kado, daar gaat de boekenwurm zeker heel blij mee zijn!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh hij is ook ontzettend leuk moet ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn kadootje zo!! Ik ken dat, ik ben op dit moment ook helemaal into brei :-)

    BeantwoordenVerwijderen