vrijdag 5 september 2014

Souvenirs uit Frankrijk

Het nieuwe school jaar is weer begonnen.
Zoals elk jaar heb ik moeite om in ritme te komen, sportclub beginnen weer allerlei afspraken en info avonden, ofwel een volle agenda.
Daarbij is onze zoon op het voortgezet onderwijs begonnen, wat een verandering.
Maar wat zijn we tros op hem wat pakt hij het goed op, al is hij nu aan het einde van de 2e week helemaal op.

Wanhopig probeer ik het vakantie ritme vast te houden maar je raad het al . . . dat lukt dus niet.
Gisteravond zaten we eindelijk heerlijk rustig te eten toen onze digitale agenda begon te piepen, verbaasd keken we elkaar aan en zagen staan dat over 5 minuten een info avond op school begon, VERGETEN! ofwel rennen!!! (nu wonen we gelukkig èèn straat van school vandaan).

Vandaag was ik vrij en kon ik eindelijk eens de foto's die ik op camera heb staan op de blog zetten en nog even mijmeren bij de vakantie foto's.


Dochter vond een steen aan het water in Frankrijk die ze mee wilde nemen als aandenken.


Tijdens het boodschappen doen vonden we in de supermarkt deze stokbrood zak, zo leuk.
De flessen daar zat citroen limonade in en nu olie en azijn.



Bij een kraampje voor de camping vond ik deze leuke mand, daarin bewaar ik de wol die ik gebruik voor de wintersjaal die ik aan het breien ben en waar ik in Frankrijk mee gestart ben.

Zo zie je maar zonder opzoek te gaan kwamen we zomaar leuke souvenirs tegen, die we nu lekker gebruiken en ons herinneren aan de vakantie.



4 opmerkingen:

  1. Wat is de steen prachtig ingepakt in een mooi haakwerkje! Super zeg en verder ook bedankt voor de leuke foto's :) . Succes met het nieuwe ritme maar dat komt vast wel goed!

    Nu lekker weekend. Geniet ervan!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zoon naar het VO! dat is inderdaad een grote verandering.
    Het rooster met de afkortingen GS in LOK B 12A van BRO lijkt voor een brugpieper, een taal van een andere planeet.
    Elk uur een andere leerkracht die er tegenwoordig een one-man-show van maakt om de aandacht van de leerlingen vast te houden.
    Allemaal nieuwe kinderen op school. Snap best dat hij bek af is ;-)
    Maar jij dus ook.
    Het ziet er wel gezellig uit bij je.
    Verse bloemen, kaarsjes en een boomstamtafeltje.

    De souvenirs die je bij dagelijks gebruik doen terug denken aan de vakantie zijn de beste!
    Succes met het terug vinden van je ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat! Mooie souvenirs zo!! Succes met het oppakken van het ritme. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad hele leuke souvenirs. En blij dat je zoon zo goed gestart is!

    BeantwoordenVerwijderen