maandag 11 augustus 2014

Opladen in Frankrijk . . .

We zijn net terug van een weekje Frankrijk, we zijn naar de Vogezen geweest.
Om 10 uur zijn we vertrokken vanuit huis en om 3 uur lagen de kinderen in het zwembad, ideaal!

We hebben lekker gegeten en daarna langs en in het water gelopen.




Nog snel voor de vakantie een halterjurkje gemaakt, een jurkje wat altijd goed is.




We zijn actief geweest, ofwel man en kids, ik maakte de foto's




En twee keer zijn we op pad geweest  met de Segway, echt top, door de bossen over het strand.



Zo leuk nu de kids wat groter zijn, nu kunnen we wat meer actieve dingen doen op vakantie, dochter is ook een durfal dus die doet gewoon mee, of zo als in het geval van het Segway daar rijd ze voorop.

Ik heb genoten van man en kinderen en foto's gemaakt.
Ook had ik haak spullen bij me maar ik kon niet in de haak flow komen, heel vreemd.
Ook had ik een paar brei spullen mee genomen voor het geval dat, en dat vond ik nu juist heel erg leuk om te doen maar ik had niet genoeg wol bij mee, maar ik heb een leuke start kunnen maken met de infinity scarf.




Ik moet nog meer foto's selecteren en een berg was wegwerken, dus volgende keer meer Frankrijk.

3 opmerkingen:

  1. Welkom thuis.
    Fijne vakantiefoto's...zo te zien hadden jullie perfect weer!
    Leuk dat je daar Segway's kon huren, kende het nog niet.
    Succes met de was, een goede manier om weer een beetje te landen in het gewone leven.




    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Klinkt als een fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat heerlijk,dus ook jullie accu's zijn weer vol energy a la France!Leuke foto's enje infinityscarf beloofd wat!

    BeantwoordenVerwijderen