woensdag 23 juli 2014

Stilte . . .


De nachtmerrie van elke moeder . . . . 



4 opmerkingen:

  1. Het haar op mijn armen staat recht omhoog na dit te lezen. Ik hoop dat ik dit nooit moet meemaken. Ik leef erg mee met alle families en vrienden van de slachtoffers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrr wat een emotioneel en oh zo waar gedicht. Ik leef erg mee met de getroffen families. Dit is het ergste wat een moeder en vader kan overkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo wat een mooi gedicht, het grijpt mij naar de keel.

    Mijn zoon van 17 jaar en zijn vriend
    zijn dezelfde dag s morgens vertrokken vanaf Schiphol naar Noorwegen.

    Een echtpaar uit ons dorp (Middenmeer) zaten wel in het vliegtuig MH17.
    De hele week is de kerk open om het condoleance register te tekenen, mooie foto's van het echtpaar, kaarsen, bloemen, muziek.
    Indrukwekkend.

    Akelig dichtbij.



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te bevatten wat hier is gebeurt, als ik er aan denk word ik er misselijk van. Wat een leed en waarom ...

    BeantwoordenVerwijderen