donderdag 24 juli 2014

Short . . . .

Ik zag hier en daar in blogland mijn short voorbij komen en soms sturen jullie mij foto's van de creaties echt heel erg leuk, bedankt!
Dus natuurlijk kon ik niet achter blijven en vergrote het patroon en maakte er eentje voor dochter.
Ik had nog PTT stof liggen, leuk dacht ik . . .niet dus,  verkeerd gedacht!




Die ga ik echt niet aan doen!!!




Tja . . . 



Jammer, gelukkig wilde haar vriendinnetje hem wel graag aan, dan is er tenminste toch iemand blij mee.


Op naar de volgende short,
 dan van stof die ze zelf heeft gekozen dan weet ik tenminste dat ze hem aan doet.

Wil je hem zelf ook maken dan kan je hem hier in maat 116 downloaden.

Veel plezier en een tip: gebruik wel stof die goedgekeurd is door je kleine dame, hi,hi.


14 opmerkingen:

  1. Hahaha. Jammer voor jou! Maarreh... ik kan haar ergens wel begrijpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha ik ook :-)
      vandaar dat ik maar een nieuwe maak en van de resterende stof een tas voor mezelf.

      Verwijderen
  2. Het stofje vind ik supergaaf, maar een broekje ervan... Wel heel mooi gemaakt met die doorlopende kleuren! Succes met de volgende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik vind het wel wat hebben! En veel dank voor de grotere maat, precies wat we nodig hebben hier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al veel gezien in PTT stof maar dit nog nooit. Leuk!! Ik ga je volgen ziet er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He jammer, ik vind het wel gaaf! Stoer en uniek. Maarja op naar de volgende dan maar, liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cool - ein echtes Unikat.

    Liebe Grüße,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het heeft wel iets met dit speciaal stofke!
    Heel mooi model en hoe je e kleuren mooi laat doorlopen vind ik helemaal top.
    Gelukkig is het vriendinnetje er wel blij mee en groot gelijk heeft ze. Misschien krijgt je dochter wel spijt als ze haar vriendin ziet lopen in deze short.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch een leuke short! Ik heb je patroon al 2 jaar liggen ofzo ... net toen besloot de oudste dochter dat ze enkel rokjes wilde dragen. Sinds een week wil ze terug enkel shorten dragen ( toen ze ontdekte dat fietsen met een rok en een heet zadel zorgt voor schurende billekes), maar zit ze natuurlijk niet meer in die maat ;-) Ik denk dat ik hem toch eens ga proberen te vergroten! De 2 andere dochters dragen gelukkig nu wel nog shorten, dus is het afwachten tot ze in die maat zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O nee, zo'n mooi broekje,....wil ze het niet aan.
    Eigen willetje? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anders wel hele mooie reclame voor Nederland :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat vervelend dat jij 'het ook hebt'. Gisteravond op weg naar de verjaardag van mijn zwager kwam je berichtje binnen. Heb het meerdere keren gelezen. Mag ik je een keertje mailen?
    Het is inderdaad zo fijn om iemand te weten die ook de dagen op de kalender uit telt en dan tot haar schrik erachter komt dat een vakantie of uitje 'helemaal verkeerd valt '.
    Liefs Katrien.

    katrien1blogspot apenstaartje hotmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awww...jammer! En het is zo'n schattig broekske! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een stoere short!

    Heb je het patroontje ondertussen ook in een grotere maat? Ik vind het een geweldig patroon, maar heb geen idee hoe ik moet beginnen om het groter te maken...

    BeantwoordenVerwijderen