maandag 2 juni 2014

Uitslag give away . . .

SORRY,SORRY allemaal het is inmiddels 2 juni en nog geen uitslag van de give away.
Twee redenen zijn hiervoor;

  1. Ik ben vrijdag snot en snot verkouden geworden, een hoofd vol watten, koorts, veel slapen overdag, 's nachts dus niet, zucht, goed verkouden dus. Vandaag trekt de mist in mijn hoofd eindelijk op.
  2. Ik kreeg zoveel reacties van jullie, zo leuk en lief. Meerdere onder jullie zijn door een ziekte beperkt in vele dingen en dus ook in het het haken, en dat terwijl haken zo leuk is. Het liefst zou ik jullie allemaal een haak naald geven of tenminste korting kunnen aanbieden via een webwinkel. Dus toen kreeg ik het idee om een grote hobby webwinkel te mailen of ze iets zouden kunnen betekenen. Maar jullie raden het al, wachten, wachten en dus geen antwoord, jammer genoeg.
Maar dan nu is het zover we hebben een winnaar:

Oh, wat een mooie kleurtjes!! Zalig.
En, helaas is bij mij een paar maanden geleden fibromyalgie vast gesteld en ga ik zeer binnenkort starten met een revalidatie traject. Maar dat laat ik niet in de weg staan van mijn hobby, haken!
Ik gebruik nu andere haaknaalden, maar hoor positieve dingen over de Addi. Dus.... Ik zou hem dolgraag willen winnen en uitproberen!
Sowieso lief dat je een give away organiseert.
X Nana

Goudhaartje gefeliciteerd, mail je me je adres gegevens.

Het spijt me voor al die anderen!
Ik baal er altijd van als ik dan anderen moet teleurstellen maar
wat wel leuk is dat ik zie wie mijn blog bezoekt,
nieuwsgierig als ik ben ga ik dan ook jullie blogs bezoeken, 
zo leuk om jullie blogs te ontdekken, bedankt daarvoor!



9 opmerkingen:

  1. Tja er kan maar 1 de winnaar zijn. Gefeliciteerd hoor Goudhaartje het is je gegund!
    En ikke, dank voor het meedoen!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!... Super mooie prijs, heel veel plezier ervan! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor Goudhaartje en van harte gegund! Voor jou: beterschap.... Ik ben trouwens bezig met jouw super zonnige short. Resultaat volgt. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Goudhaartje en heel veel plezier met je mooie prijs. En wat leuk dat door mee te doen je eigen blog ook bezocht wordt. :-)

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met de mooie prijs! en sterkte met je revalidatietraject...ik weet helaas in welke schuitje je bent beland. :-(
    beterschap en heeel heeeel veel plezier met je mooie prijs!!
    geniet ervan!!!!
    Lieve groetjes Joyce, http://mez11.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg... win ik zo maar jouw give away!!!
    Super!
    Ik zal je mijn adres mailen.
    En wat ontzettend lief dat je geprobeerd hebt meer te regelen...
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Goudhaantje en ik hoop dat je nog lang van je hobby kunt genieten met deze haaknaald!

    BeantwoordenVerwijderen