maandag 5 mei 2014

Proef communiejurkje . . .

Al een tijdje had ik dit jurkje op het oog, het komt uit een Burda kids.
Maar inmiddels was dochter al twee maten verder dan de grootste maat aangaf.
Ik wordt er ondertussen al aardig bedreven in om patronen te vergroten want dochter is 7 jaar maar ze heeft al maat 134/140.
En leuke jurkjes gaan vaak tot maat 128 zo ook deze dus.
Het rosé stofje had ik nog liggen, zelf vind ik hem heel schattig maar niet echt voor de communie, daarna heb ik de gele communiejurk gemaakt zie hier en deze is lekker voor de zomer en het mooie weer van gisteren.
Voor netjes kan ze hem dragen met strik en als we lekker gaan spelen gaat de strik er gewoon af.


Er zijn hier nog meer jurkjes gemaakt, die volgen snel.
Fijne week!

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie jurk zeg..echt een plaatje!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze heb ik ook al zo dikwijls op het oog gehad, prachtig zeg! Je doet me zin krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt knap! een echte feestjurk vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie details op het bovenstuk. Maakt deze jurk helemaal af.

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel knap jurkje dat heel fijn is afgewerkt! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen