woensdag 21 mei 2014

Give away . . .

Het is weer eens tijd voor een give away, 
het is al weer een tijd geleden dat die is hier is geweest

Wat geef ik weg!?
  • 3 bolletjes katoen haakgaren, garen welke niet van een bepaald merk is maar ik heb ze gekocht omdat de kleurtjes zo leuk zijn om bloemetjes mee te haken. 
  • In het boekje staan leuke bloemetjes die je met het garen kan haken.
  • Maar dan de haaknaald addi 3.5.......... die is wel heel speciaal het is een ergonomisch haaknaald.



De haaknaald die voor zowel rechts als ook voor linkshandigen geschikt is.
Mensen met REUMA, ARTROSE, FYBROMYALGIE en RSI-klachten kunnen weer (practisch) pijloos haken. Haakt u veel? Dan voorkomt deze haaknaald RSI-klachten en geeft u een ontspannen werkhouding. Deze haaknaald zorgt ervoor dat u langer met plezier kunt haken, zonder tintelende vingers of kramp! 

Ik had hem voor mezelf aan geschaft en ik moet zeggen hij ligt echt heerlijk in de hand, maar de haak is te kort ik heb meer haak lengte nodig dus ligt hij maar te liggen in het haakdoosjes.
Dan kan ik er vast een van jullie veel plezier mee doen.





Wat moet je doen om mee te doen:

  • Laat gewoon een leuke reactie achter waarom je de give away zou willen winnen.
  • En als je nog geen volger bent zou ik het leuk vinden als je dat wordt.


Zondag 1 juni maak ik de winnaar bekend.

Succes allemaal!

47 opmerkingen:

  1. Hoi! Wat leuk! Gezellige kleurtjes om bloemetjes mee te haken, past wel bij het mooie weer :)
    Ik doe graag mee met je give-away!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallootjes Ikke,
    Ik heb fibromyalgie en haak enorm veel. Dit zou dus een leuk presentje zijn om de haaknaald eens uit te proberen. Joehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag een gokje wagen!!!
    Duim...duim...duim...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, toffe, frisse kleurtjes... Ik zal ook een linkje plaatsen, zie tabblad give away's,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag nog eens iets haken maar heb nog geen materiaal. Dit zou ideaal zijn om te starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zeg, waarom wil ik deze give away winnen??? Eigenlijk roept jouw foto gewoon naar mij: hebben! En daar word ik dan ook een beetje hebberig van (o wat erg om dit zomaar te typen). Haaknaald zou ik weggeven aan een vriendin die wil leren haken, maar ook last heeft van reuma. gr. Hennie p.s. ik plaats een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke zomerse give-away! Echt heel gaaf! Ik doe lekker mee...hihi
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige Give-Away, daar doe ik heel graag aan mee.
    Deze haaknaald is perfect, het staat er niet bij maar ook voor MS en daarom minder kracht en veel zenuwpijn werkt hij fantastisch. En deze maat heb ik nog niet, dus zou heeel erg welkom zijn, maar dat zijn de kleuren garen en het boekje zeker niet minder. Een pracht van een Give-Away! Heel erg leuk en mooi! Tnx voor de kans die je iedereen biedt om hieraan mee te doen!
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe graag mee. Ik moet beter leren haken voordat het nieuwe schooljaar begint om nog door te kunnen gaan als handwerkmoeder op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee. Gewoon omdat ik van de kleurtjes en bloemetjes instant vrolijk word!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Count me in! Ik zou wel eens een bloemenbroche willen maken en dit is dan de ideale gelegenheid :-) (volg via blogger)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gave give away ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away zeg! Om blij van te worden :) Ik doe graag mee want dan kan ik straks lekker in mijn tuin haken die ik nu volop aan het opknappen ben. Ik zet sowieso even een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne give away heb je, je volgen doe ik al een tijdje en met plezier moet ik zeggen.
    Zelf haak ik ook graag maar kan dat al minder door de reuma en artrose in mijn handen. En lees nu dat het met die haaknaald wel weer mogelijk moet zijn.De bolletjes katoen zijn ook heel erg leuk en zeker om bloemen te haken. Dus ik zeg, ik ga er voor :-)

    Groetjes Danny


    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil mijn linkshandige dochter graag aan de haak krijgen. Zou ook leuk zijn als vakantie aktiviteit.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Natuurlijk doe ik mee met deze give away! Ik haak enorm graag maar door de erge artrose kan ik het jammer genoeg niet lang volhouden. Dus die haaknaald zou de oplossing zijn. Bloempjes haken vind ik tof om een rokje of een kleedje mee af te werken.
    Een vraagje waar heb je de haaknaald gekocht? Want als ik ze nu toch niet moest winnen wil ik ze me wel aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 3wat leuk zeg!! Ik doe graag mee.
    Groetjes Renske
    renskecreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zeg! Ik doe mee voor mijn mama die MS heeft en nog maar weinig meer kan dan haken. Dit zou ze dus erg leuk vinden, mocht ze ermee verrast worden.
    Volgen doe ik al lang! Duimen voor winst nu ook ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat een mooie kleurtjes!! Zalig.
    En, helaas is bij mij een paar maanden geleden fibromyalgie vast gesteld en ga ik zeer binnenkort starten met een revalidatie traject. Maar dat laat ik niet in de weg staan van mijn hobby, haken!
    Ik gebruik nu andere haaknaalden, maar hoor positieve dingen over de Addi. Dus.... Ik zou hem dolgraag willen winnen en uitproberen!
    Sowieso lief dat je een give away organiseert.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb niet meer gehaakt sinds het 2de leerjaar (20 jaar geleden), maar vorige week met youtube nog eens terug wat steken opgefrist om aan mijn nu 3-maanden-oude dochtertje haar wintermuts te starten :-) Die zou ik dan wel willen voorzien van enkele bloemetjes!
    Ik volg je via bloglovin' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. waauw, ik wil graag winnen maar als ik dan lees over de MS, artrose en fibromyalgiemensen dan schaam ik mij toch wel een beetje over mijn hebberigheid
    echt leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als ik die kleurtjes zie en zo'n schone haaknaald dan krijg ik echt zin om dat ook eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk! Dat wil ik wel winnen! Ik ben erg benieuwd naar de Addi haaknaald en dan die mooie kleurtjes katoen erbij, supergaaf! En laat ik nu eind mei jarig zijn.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk! Ik doe graag mee voor mijn moeder die bijna niet meer haakt vanwege d'r 'reumahanden'! Zou leuk zijn als ze met deze haaknaald minder pijn heeft en lekker door kan hobby-en!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee :-) Ik heb al een tijdje niet meer gehaakt, omdat ik last kreeg van mijn allergie ( nikkel in de pennen) en ik zou graag het haken terug opnemen. Met deze pen zie ik dat zeker gebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke give away. Daar wil ik zeker wel aan mee doen, want ik wil nog steeds een krans maken met allemaal bloemetjes dus dit zou een mooie bijdrage kunnen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Altijd leuk een give away, alleen van de kleurtjes word ik al vrolijk! En wat kan je nou beter haken als bloemetjes in deze prachtige lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super !!
    Ik waag mijn kans ,leuke wol ,boekje met uitleg en een rozezoete haaknaald !!!
    en nu maar duimen
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wow wat een boel reacties heb je al zeg! Toch waag ik graag een kansje, het boekje heb ik nog niet en de wolletjes wauw wat een mooie kleuren, past goed bij het boekje!
    Ik doe heel erg graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou die haaknaald wel willen proberen. Als gevolg van een vitamine B12 tekort heb ik nu last van zenuw pijnen in mijn handen en voeten. Met als gevolg dat ik doornhet haken snel last van mijn handen krijg. Wie weet zou ik met deze haaknaald weer wat langer achter elkaar kunnen haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die haaknaald lijkt mij echt super haken. Ik zou hem best uit willen proberen samen met de vrolijke bolletjes wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. leuke give away + leuke blog erbij om te volgen = alles wat een creatievelieveling graag wil! :-)
    ik doe gezellig mee hoor!!
    Groetjes en graag tot ziens op mijn blog/ jouw blog!
    http://mez11.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik snap waarom je deze gekocht hebt, inderdaad super leuke kleurtjes. En zo een hele hoop bloemetjes bijeen zou weleens een mooie overslagsjaal kunnen worden :D.

    Ik doe dus heel graag mee aan deze give-away.!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben vorige week pas begonnen met haken, dus ideeën zijn altijd welkom. Waarschijnlijk ligt het aan mijn onervarenheid, maar na een uurtje haken (op de trein) heb ik toch al krampen in mijn vingers. Dus zo'n ergonomische haaknaald zou wel van pas komen (en goede wol, en het boekje ook natuurlijk)...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. dat zijn echt wel leuke kleurtjes en een ergonomische haaknaald zou hier van pas komen. Ik zit met een tenniselboog en met een gewone haaknaald haken doet echt teveel pijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Goh wat fijn om nog eens een 'niet omslachtige' give-away te zien, meestal moet je delen en vrienden worden en twitteren en liken en weet ik wat nog allemaal. Ik doe mee omdat ik die haaknaald graag wil testen, ik had ze al gezien in de winkel maar ze zijn best wel duur en als jij ze niet gebruikt is dat wel zonde he;-) eneu ik stuur je het testresultaat op:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zocht leuke blogs om te volgen en om dan meteen een super leuke Give Away tegen te komen is natuurlijk geweldig.
    Ik volg je nu via Bloglovin!

    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik heb fibromyalgie en kan door deze haaknaald weer heerlijk haken. Hij is super. En ik kijk altijd even op je blog voor leuke ideeën, die raken niet uitgeput ;) je maakt ons ook weer enthousiast. En dan nog een boekje èn katoen erbij. We kunnen zo aan de slag (en ik do stiekum ook wel een beetje mee omdat ik al een paar dagen mn haaknaald kwijt ben en hem nog niet heb kunnen vinden..) Kortom: ik vind het een hele leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Olá amiga, passando para lhe deixar um carinho, e já estou te seguindo,beijokas
    http://www.titacarre.com

    Amigo é coisa para se guardar Debaixo de sete chaves
    Dentro do coração
    Assim falava a canção que na América ouvi
    Mas quem cantava chorou Ao ver o seu amigo partir
    Mas quem ficou, no pensamento voou
    Com seu canto que o outro lembrou
    E quem voou, no pensamento ficou Com a lembrança que o outro cantou
    Amigo é coisa para se guardar No lado esquerdo do peito
    Mesmo que o tempo e a distância digam "não"
    Mesmo esquecendo a canção
    O que importa é ouvir
    A voz que vem do coração
    Pois seja o que vier,
    venha o que vier Qualquer dia,
    amigo, eu volto
    A te encontrar
    Qualquer dia, amigo, a gente vai se encontrar.

    _________Amigo é ____________Amigo é c
    ______Amigo é coisa _______Amigo é coisa pr
    ____Amigo é coisa pra s___Amigo é coisa pra s
    ___Amigo é coisa pra se guardarAmig_______Amig
    __Amigo é coisa pra se guardarAmig_________Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é _______Amig
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é cois______A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pr__Ami
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s_A
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra se
    _Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra s
    __Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa pra
    ____Amigo é coisa pra se guardarAmigo é coisa
    ______Amigo é coisa pra se guardarAmigo é c
    _________Amigo é coisa pra se guardarAmi
    ____________Amigo é coisa pra se guar
    ______________Amigo é coisa pra se
    _________________Amigo é coisa
    ___________________Amigo é c
    _____________________Amigo
    ______________________Amig
    _______________________Am

    Tita Carré - crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zou die graag winnen om het in de zomervakantie eens uit te proberen. Wie weet ....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke give-away ! Ben dol op haken maar heb enorme spierknopen in m'n armen zitten waardoor ik het nog maar heel beperkt kan doen...daarom zijn kleine projectjes ideaal zoals die leuke bloemetjes! Haakkatoen kan ik nooit genoeg hebben haha en de haaknaald zou ik graag uittesten, heb andere ergonomische haaknaalden maar niet in 3,5 en ze haken goed maar helpen weinig voor m'n klachten helaas. (ik volgde je al ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke give-away. Die haaknaald lijkt me super, ben nu enkele dagen aan het haken en heb als ik een tijdje bezig ben toch pijn.
    En bloemetjes haken lijkt me heel leuk als versiering, dus doe ik zeker graag mee.

    Ik volg ook al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Klikkerdeklik en ik heb je blog gevonden! Leuke blog en leuke give away. Ik word zeker volger van je. En heel graag wil ik meedoen aan je give away. Ten eerste omdat ik nooit genoeg haakkatoen heb. Ten tweede omdat ik heel graag de haaknaald eens wil uitproberen. Ten derde omdat ik een idee in mijn hoofd heb waarin bloemetjes voorkomen. Ik weet alleen nog niet precies welke bloemetjes. Het boekje biedt misschien inspiratie.
    Groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen