zondag 4 mei 2014

Bloemen, bloemen en bloemen . . .

Een en al vrolijkheid hier thuis, veel bloemen en lekkers, dit kreeg mijn lief van zijn collega's als afscheid.
Eerst heeft hij nu de maand mei vakantie en dan begint hij met zijn nieuwe baan.
En tussen al die bloemen die overal staan, liggen ook mijn gehaakte dekens, gezellig.
Tja en van die snoep probeer ik af te blijven, wat overigens niet lukt, zucht.





Hier hebben de kinderen nog een week vakantie, 
morgenochtend ben ik de enige die opstaat en gaat werken.
Wel vreemd want normaal gesproken staat mijn lief met mij op en hij smeert alle broodjes en vult de broodtrommeltjes en fruit bakjes voor iedereen, morgen vroeg moet ik het zelf doen, 
klinkt verwent hè.
Toch heb ik een vakantie gevoel nu mijn lief vrij is, hij gaat lekker klussen en koken voor ons.


2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkheid hierboven! En werk ze dan maar, vandaag. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai je lief is echt wel verwend geweest. Voor nu veel werkplezier en hopelijk word je vanavond verrast met een heerlijke maaltijd!

    BeantwoordenVerwijderen