vrijdag 11 april 2014

Nog snel aan de haak voor pasen . . .



Op internet kwam ik leuke gehaakte paasmutsjes tegen, maar nu ik het terug zoek zodat ik jullie de link kan gevenkan ik hem niet meer vinden. Gelukkig had ik als kladje opgeschreven.

Haak 4 losse en sluit deze als een ring.
  1. Haak 6 vaste in de ring = 6
  2. Haak 2 vaste in elke vorige vaste = 12
  3. Haak 2 vaste in elke 2e vaste van de vorige = 18
  4. Haak 2 vaste in elke 3e vaste van de vorige = 24
  5. Haak 2 vaste in elke 4e vaste van de vorige = 30
  6. t/m 12 haak je 30 vaste.
De pompons heb ik om een vork gemaakt.


Nog snel aan de haak en dan zijn ook jullie klaar voor de pasen, 
fijne paasdagen!!!



4 opmerkingen:

  1. Zo tof!!!! Jammer dat ik niet kan haken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk! Ik zag ook zoiets bij Jorine Tieleman! Fijn weekend, groetjes lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf gemaakt-ik hou van die pompommetjes-mooi weekend-xxx

    BeantwoordenVerwijderen