vrijdag 25 april 2014

Fijn weekend . . .

Het is weer weekend na een korte werk week.
De paasspulletjes zijn hier nog niet opgeruimd, bij jullie al wel?
De chocolade eitjes heb ik aan lief mee gegeven voorop zijn werk dan kan ik me daar tenminste niet meer aan vergrijpen, hi,hi.
De kinderen heb een koninklijk ontbijt op school gehad en daarna super leuke, zonnige koningsspelen.




Ondertussen trainde ik bij mijn fysiotherapeut en heb vandaag 15 minuten op de loopband stevig doorgelopen, en super overwinning. Ik begon met 6 minuten rustig lopen.
Ik heb mezelf daarna meteen getrakteerd op betere loopschoenen, blij, blij, blij!

Maar of de duivel er mee speelt als ik eens iets voor mezelf koop, in dit geval voor mijn doen dure sportschoenen, komt er een mailtje binnen met een leuke financiële verrassing, niet dus! Bahhh.....
Kennen jullie dit soort "verrassingen"?

Afijn, maandag maar weer werken dan weten we waarvoor . . .

Allemaal een fijn, zonnig koningsweekend!




3 opmerkingen:

  1. Haha, ik gaf ook alle chocola mee aan manlief voor op zijn werk! Dan is het maar weg.

    Fijn dat je zo goed kon lopen, minder fijn van de minder leuke rekening...

    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paasspullen, hier alles meteen woensdag ochtend opgeruimd! O wat balen van zo'n niet leuke verrassing, extra genieten van die schoenen, Fijn weekend, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook nog allemaal paasspul en een heleboel andere zooi :-(
    Balen zeg van die zogenaamde verrassing, maar gelukkig wel fijn gelopen!
    Geniet van je weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen