dinsdag 15 april 2014

Dit is zo leuk om te doen . . .

Granny's, granny's en nog meer granny's haken ik was het een beetje zat om ze te maken. maar ik moet er nog veel meer haken, 72 totaal.
Maar om mezelf een beetje gemotiveerd te houden ben ik begonnen met de granny's die ik al klaar had aan elkaar te haken, dan wordt zo'n deken meteen "echt".
Ik had gekozen om ze via een schema welke ik op internet vond aan elkaar te haken en dat werkt geweldig!
Een echte aanrader want eerlijk gezegd zag ik er wel tegen op om ze allemaal aan elkaar te zetten.

Lekker zaterdag 's avonds op de bank haken, met èèn oog op de tv waar de kinderen en man de smurfen film kijken met wat drinken en chips en lachend over de grond rollen.
Gewoon door haken, niet constant afhechten en voor ik het wist had ik 6 rijen aan elkaar gezet en zit mijn deken nu voor de helft in elkaar.




Ik ben er nu al helemaal blij mee en de kleuren combineren super bij onze bank, dus nu weer verder granny's haken, zucht . . .!




Fijne week allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Hij wordt echt al prachtig! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt echt mooi, gewoon stug doorhaken :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een goed schema zeg! Die ga ik uitprinten.
    WAt een mooie lieve kleurtjes gebruik je. Je deken wordt heel mooi.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous blanket - I like your choice of colours

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely blanket the colours are adorable x

    BeantwoordenVerwijderen