maandag 17 maart 2014

Nieuwe bloemetjes . . .

Die bloemen op de poncho zaten me toch niet lekker, fijn dat jullie dat ook zagen, bedankt voor het mee denken en jullie tips.
Het weekend heb ik ze eraf gehaald en nieuwe bloemen gehaakt, ik dacht als ik het nu niet doe dan komt het er niet van en wordt de poncho ook niet gedragen en dat is natuurlijk jammer.
Deze bloemen zijn veel leuker roept dochter, en nu is ze helemaal blij met de poncho, laat de zomer nu maar komen!!! We hebben er zin in vooral na afgelopen dagen wat hebben we genoten van het mooie weer en wat voelt het nu weer koud. 's avonds hebben we weer ons kacheltje aan, lekker warm en knus.




Fijne week allemaal!

12 opmerkingen:

  1. Ooooh, maar zo'n mooie poncho zou ik ook absoluut dragen! !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Bloemetjes maken het helemaal af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die bloemen! Liefs lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het met je dochter eens: deze zijn nóg leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaah mooi en nu is hij ECHT af!beneiwud of ik jou knappe dochter een keer 'spot'met d'r mooie nieuwe poncho! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de vorige bloemen al mooi op deze poncho, maar deze zijn mooier hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ziet de poncho er echt een stuk gaver uit! Lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel, wij vinden hem nu inderdaad ook veel mooier en vanochtend had ze hem dan ook aan naar school.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige poncho heb je er van gemaakt en mooi zo met de bloemen! Leuk dat je jouw Southbay creatie heb gelinkt op mijn blog! Hartelijke groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen