zondag 23 maart 2014

Baby bezoek . . .

Nu zijn wij al een tijdje uit de baby's, maar vrienden van ons hebben zo'n lief, klein, meisje gekregen.
Altijd weer wonderlijk om zo'n klein mensje te zien, bijna niet meer voor te stellen dan onze kids zo klein zijn geweest.
Als je dan zo'n kleintje ziet krijg je een beetje heimwee naar die babytijd,
tot je de ouders ziet . . . blij maar moe, zo moe. . . en dan herinner je weer die onrustige baby tijd en ben je toch weer blij met de leeftijd die onze kids nu hebben, 7 en 12 jaar.
Maar goed wat geef je de jonge ouders, nu kregen wij in onze babytijd veel spullen die geborduurd waren met de naam erop, ik vond dat zo leuk en persoonlijk we hebben ze nog steeds, zoiets bewaar je.
Nu kan ik redelijk het een en ander maken maar borduren is niet mijn ding, maar wel die van mijn vriendin Janneman en zij maakte dan ook deze bijtring met oren, en ik kan je vertellen ze waren er heel blij mee, met de extra set oren werd meteen bedacht waar ze die wel allemaal omheen kon doen, ofwel een zeer geslaagd cadeau.




Verder heeft dochter een groeispurt gehad, alle rokjes zijn te kort geworden (ze heeft hele lange benen)
Dus ik moet rokjes maken en een communiejurk, oef. . . HELP!!!!
Inmiddels ben ik begonnen, binnenkort meer daarover.

Verder gaat een vriendin de te kleine rokjes verkopen op een markt met wat van mijn gehaakte spullen, van het weekend heb ik nog snel wat gestreepte eiermutsjes gehaakt met een pompon, ze zijn zo leuk geworden!!!!






Ik ben zo benieuwd wat de markt bezoekers van de rokjes en en gehaakte spulletjes vinden, ook daar horen jullie snel meer van.

5 opmerkingen:

  1. Leuk, die eiermutsjes met pomponnetjes! Daar hebben mam en ik er ook een heel stel van gemaakt, voor de markt wij binnenkort staan!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi! ik moet dringend ook een baby pakketje maken. Knappe eiermutsjes, hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk babycadeau!
    Die eiermutsjes zijn grappig zeg.
    Succes met de voorbereidingen van de markt. Ben wel benieuwd waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeau. Ben erg benieuwd naar het vervolg van je berichtjes... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen