dinsdag 18 februari 2014

Liebster Blog Award . . .

Vandaag kreeg ik een berichtje van HEIDI van patatenkroket.blogspot.nl
dat ik genomineerd was voor de Liebster Blog award.
Wat super lief van haar, bedankt!!!
Ik geef hem dan ook heel graag door aan mede blogsters.


De regels van de Liebster Blog Award zijn:

  • De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 bloglovin volgers.
  • Je moet "11 facts about me" delen.
  • Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost.
  • Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft.
  • Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost.
  • Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  • Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren



11 facts about me.

Nu moet ik facts van mij met jullie delen, oeps..... wat moet ik vertellen???!!!
  1. Dat ik dyslectisch ben, dat hebben jullie vast al gemerkt, hi, hi.
  2. Ik hou van kleur en vooral kleurige stoffen en wol, van een lap stof of draad iets moois maken waar de kinderen heel blij van worden.
  3. Het liefst slenter ik alleen over de stoffenmarkt dan kan ik heen en weer lopen en nog een keer terug en nog een keer, tot ik niet meer kan lopen en kreupel naar huis ga.Ja, inderdaad kreupel, ik heb knie artrose dus afstanden lopen wil niet echt.
  4. Ik was allround visual merchandiser bij een groot warenhuis en heb me om laten scholen tot DTP-er toen het lopen moeilijk werd.
  5. Ik heb een grondige hekel aan mensen die zichzelf meer vinden dan een ander.
  6. Ik ben vergeetachtig, waar zijn mijn sleutels . . . ???!!!!
  7. Mobile telefoontjes belanden bij mij altijd in de wasmachine, mijn man wordt er niet eens meer boos om maar lacht me uit.
  8. Samen met man uitslapen op zondagochtend daarna uitgebreid ontbijten met het gezin, voor 12 uur mag je ons niet bellen.
  9. Ik ben ben gek op leuke patronen, als je iets leuks bij me ziet vraag het gewoon, ik uitwisselen ze graag uit, want laten we eerlijk zijn alles is al duur genoeg.
  10. Manlief en ik zijn al 23 jaar bij elkaar en ik vind het nog steeds bijzonder om elke dag naast hem wakker te worden.
  11. Ik heb moeite met de verharding van de maatschappij om me heen ik wil daar niet aan mee doen, en zo ook mijn kinderen opvoeden. Open, eerlijk en delen met elkaar.

mijn 11 vragen: 

  1. wat is je leukste herinnering? Onze dochter is 's nachts geboren, 's morgens wilde onze zoon (toen 4 jaar) bij mij in bed kruipen, toen hij het dekbed opensloeg merkte hij op dat mijn buik ineens weg was, verbaasd dat hij was!, een zusje lag er in het wiegje lag naast ons bed, die blik toen hij haar vast hield, om nooit meer te vergeten. Daarna heeft hij snel zijn laarsjes aan getrokken en in zijn pyjama heeft hij bij alle buren aan gebeld om te vertellen dat hij een zusje had gekregen.
  2. waarvoor mogen ze je 's nachts wakker maken? nergens voor 's nachts wil ik slapen
  3. wat is het liefste dat iemand ooit tegen je zei? M'n man dat hij van me houd
  4. wat vind je mooi aan jezelf? Hummm.... mijn dikke haren
  5. wat is je lievelingsboek? Haakboeken, kookboeken en tijdschriften, niet echt een boek dus.
  6. wat bestel je meestal op restaurant? Zalm, heerlijk.
  7. welk is je lievelingspatroon? Het halterjurkje, die maak ik elke zomer weer een maatje groter voor dochter
  8. wat is je grootste angst? Dat er iets met mijn gezin zou gebeuren of 1 van ons zou wegvallen.
  9. waar kan men je een plezier mee doen als cadeautje? Bloemen, haakboeken en patronen
  10. wie of wat kan je niet missen? mijn gezin, mijn ouders en onze vrienden, op materieel gebied mijn (electrische) fiets en de naaimachine. 

Nu weten jullie heel wat mee over mij.
Maar nu de blogsters die ik heb genomineerd, ta, ta . . . . .

http://threeforaparty.blogspot.nl
http://pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be  het lukt me niet om een berichtje bij je achter te laten
http://goudhaartje.blogspot.nl
http://lifestylebymarion.blogspot.nl
Sorry maar de linkjes blijven verspringen en verschillend van kleur ik krijg het niet goed, ik geef het op, sorry, sorry



Gefeliciteerd, ik heb jullie genomineerd omdat ik jullie heel graag volg en jullie mij stimuleren met jullie leuke en lieve reacties, heel erg bedankt daarvoor.!!!


Mijn vragen aan jullie zijn:

  1. welke maand is je lievelings-maand?
  2. Wat is jou patroon maak jij het liefst?
  3. Welk programma kijk je graag?
  4. Wat eten jullie het liefst thuis?
  5. Wat zou je doen als je heel veel geld zou winnen?
  6. waar ga je/jullie graag naartoe op vakantie?
  7. Welke sport beoefen je?
  8. Wat doe je het liefst als je een vrije dag hebt?
  9. Wat is je lievelings-kleur?
  10. waarover blog je graag?
  11. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Nou dames veel succes! ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden.




8 opmerkingen:

  1. Wat een eer! Ik vind het te gek!!! Dank je wel! Ik ga er meteen mee aan de slag! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je hem zo snel hebt ingevuld! ik vond het fijn om je weer wat beter te leren kennen.
    groetjes
    heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo iets meer over jou te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve 'Ikke',

    Dank je wel voor je nominatie...voelt als een warm compliment.
    De eer is mij al eens ten deel gevallen...:-)

    http://katrien1.blogspot.nl/search/label/Liebster%20Blog%20Award.

    Leuk om je wat meer van je te lezen.

    Groeten van 'Katrien'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt om mij te nomineren. Ik heb er onmiddellijk werk van gemaakt. Leuk om ook jou wat beter te leren kennen zo.

    Groetjes
    Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je voor je nominatie! Ik voel me vereerd...
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen