woensdag 19 februari 2014

Leuke boeken en tijdschriften . . .

Laatst heb ik bij de bibliotheek wat leuke boeken gehaald, vooral "goed gemutst" is een erg mooi boek met leuke patronen van vooral mutsen.
Ik moest even wennen aan haar manier van patroon schrijven maar als je het eenmaal door hebt dan haak je zo weg, erg leuk.
Inmiddels is mijn Baggy Beanie klaar maar hij staat me niet leuk, jammer, dan maar uithalen en een ander
een andere muts haken of breien, maar dat wordt vast in het najaar weer.
Maar het boek goed gemutst ga ik zeker zelf aanschaffen.



6 opmerkingen:

  1. ik heb m ook gekocht een tijdje geleden en is idd wennen aan haar schrijfstijl/patroonstijl. ik heb het uiteindelijk gedaan met de handleiding van de veritas, want ik kon er echt niet aan uit.
    heb hier nog wel wol liggen voor zo een haardband voor mezelf, maar dat zal ook niet voor meteen zijn tenzij de winter alsnog aanbreekt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga dit boek ook eens opzoeken in de bieb. Hoop dat er ook kindermutsjes in staan. Maar idd meer iets voor het najaar, nu is het tijd voor lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zo’n voordeel om creatieve boeken van de bieb te lenen. Kun je ze nog altijd aanschaffen als je wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De BAGGY BEANIE is helemaal HOT. Knap gemaakt-mooie week gewenst-xxx

    BeantwoordenVerwijderen