vrijdag 27 december 2013

Kerstsfeer. . .


De kerstdagen zijn weer voorbij, vanmorgen vroeg weer trainen bij de fysiotherapie en daarna boodschappen doen, ofwel het gewone leven begint weer, even had ik zin om de kerstboom al op te ruimen en grote schoonmaak te houden.
Maar ik heb me ingehouden, wel opgeruimd en erwtensoep gekookt.
Nu het avond wordt doen we de kaarsjes weer aan, tja ook wel weer gezellig zo bij de kerstboom.

Hierboven wat beginsels van doily's en de gouden schoentjes van dochter, 
tjonge wat kunnen kleine meisjes gelukkig worden van dit soort schoentjes.



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie garen voor de doily's, zeg. Ik vind de schoentjes van je dochter ook erg schattig. Ik kan me voorstellen dat ze er heel blij mee is.

    Groetjes Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uh-ook grote meisjes kunnen nog BLIJ worden van deze glitter-schoentjes. Geniet nog maar even van de kerstboom en gezelligheid-goed weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen