dinsdag 24 december 2013

Fijne feestdagen allemaal . . .

Zo op de valreep van kerstmis is iedereen hier nog druk, boodschappen doen alvast koken
en zoonlief heeft nog een kerst toernooi van de voetbal, en man moet werken.
Ik probeer nog mensen die speciaal zijn nog even een presentje te brengen, zo heb ik voor mijn moeder een doily gehaakt van wol die ik heb gekregen van een lieve collega.
Maar morgen is het kerst, even gezellig met familie en dan is er bijna weer een jaar voorbij, tjonge wat gaat dat toch snel, We hadden een wat onrustig jaar ben benieuwd wat komend jaar ons brengt.




Hele fijne, gezellige kerstdagen samen gewenst!

7 opmerkingen:

  1. Jij ook sfeervolle kerstdagen-Enjoy. Lieve kerstgroet met hart&ziel van Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook fijne kerstdagen!
    Prachtige doily, je mams boft maar!
    Liefs,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou en je geliefden hele fijne feestdagen en ik wens je nu al een supercreatief en rustig 2014 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van een fijn eindejaar en een nog fijne 2014 !

    BeantwoordenVerwijderen