woensdag 6 november 2013

Wij geven weg . . .

WIJ geven weg!!

Samen zijn 'Gewoon Elise' en ik laatst aan het shoppen geweest bij Flying Tiger! Een superleuke winkel met verschillende leuke spulletjes voor leuke prijzen!
En dus kwamen we op het idee om samen iets weg te geven. 
We geven weg:

leuke papiertjes
labeltjes
rolletje washi-tape




Kans maken op dit leuke Flying Tiger pakketje? Dat kan door:


- volger te zijn of te worden bij 'Gewoon Elise' en bij mij (bij allebei dus)
- een reactie achter te laten op onze blogs (reageer je bij allebei, dan maak je twee keer kans!)
- reclame maken is aardig, maar hoeft niet


Op 20 november maken we de winnaar bekend!


Groetjes Ikke en Elise

59 opmerkingen:

  1. Volgen doe ik al ... en natuurlijk doe ik mee om zoiets mooi te winnen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net vandaag een giveaway-pakketje in de bus ontvangen. Dat deed me zoveel plezier dat ik heel graag ook met deze mee doe! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben leuk gewinkeld! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super motiefje! Dat zou ik wel graag winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Natuurlijk waag ik graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuk pakketje wil ik graag winnen!!
    En gelukkig was ik al volger bij jullie beide.
    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk! Ik doe mee! Nu gauw naar Gewoon Elise!! Doei! Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil dit wel graag winnen en breng Elise ook bezoekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee zo saampies! Ik doe graag mee en zal zo ook een berichtje bij Elise achterlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Elise kwam ik hier terecht. Ik wil dit wel winnen voor mijn creatieve dochter! Zelf ben ik meer van de stof en de fondant. ...... Ik kom zeker nog eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Bij die winkel zou ik graag eens rondkijken. Ik doe mee, zal een link op mijn blog plaatsen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik doe graag mee, zal een link op mijn blog plaatsen: hatseflatser.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, Ik kom hier via Elise en ben volger geworden. Jij maakt ook leuke dingen zeg.

    Groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben hier via Elise gekomen en gelijk volger geworden natuurlijk. Graag doe ik mee voor dit leuke pakketje. Leuk idee trouwens om dit zo samen te doen
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee voor zo'n gezellig pakketje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via Elise kwam ik hier terecht. Leuke blog!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hey ik doe mee voor het flying tiger pakketje! En Elise zal ik eens gaan volgen se!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Maar natuurlijk doe ik mee! Volger was ik al van jullie allebei, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Effe snel volger geworden hier (en dan nog nummertje 300 ook), want da's wel een toffe give-away...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volger ben ik ondertussen! Heel leuk pakketje! Ik maak graag kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuheuuuuuuuuuuuuuk! Volg je al teen tijdje, maar zag dit weggevertje net op het blog van Elise. Zo leuk dat ik graag meedoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volger ben ik van allebei.
    Ik zou heel graag een flying Roger pakketje winnen. Enorme fan ervan, alleen geen winkel in België te vinden.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke give away, ik doe heel graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nu volger van jullie beiden. Zal een linkje plaatsen op m'n blog.
    Erg leuke give-away! Ben gek op leuke papiertjes, washi tape en de labels zouden erg goed van pas komen voor mijn nieuwe stempel. Meer weten? Neem dan een kijkje op mijn blog!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super leuk! ik doe heel graag mee! zoiets komt altijd van pas en de printjes vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk ik doe mee hoor! Volg jullie allebei al!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jeuj! Ik doe ook graag mee. Volger ben ik al!
    Ben zo jaloers op die Nederlanders die een Flying Tiger in de buurt hebben, wij willen die ook in België! :-)


    www.billiepop.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh oh, te leuk om mijn kans niet te wagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tof! Ook fijn om de blog van Elise te ontdekken! :-) Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk, Leuk, Leuk....ik doe graag mee! Heerlijke papiertjes en labeltjes...ben net begonnen met snailmail dus het komt helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk idee om samen een give-away te doen.Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk motiefje, ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk pakketje! Ik doe graag mee met jullie give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooooooh, dat ziet er goed uit!!!!! ik doe mee!!!!

    Ik heb ook een linkje gezet op mijn blog:
    http://cowboysendindianen.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zag jullie gezamelijke Give Away bij Elise, superleuk! Flying Tiger is ook zooo'n leuke winkel, ik heb hem van de zomer in Denemarken tijdens onze vakantie ontdekt, daar kun je ook niet weg zonder iets te kopen! Jou volgde ik nog niet, daar heb ik even verandering in gebracht! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik kende de winkel nog niet, maar ze hebben precies wel hele leuke dingen! Helemaal mijn ding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Voilà, ik ben volger! Ik ben dol op papierwaren, heel moeilijk om er langs te lopen, maar ik doe mijn best om minder te kopen :) Zou dus leuk zijn om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke Give Away. Ik zag heb bij Elise en was bij jou nog geen volger. Nu dus lekker wel. Ook zie ik dat ik ook zeker een keer naar deze leuke winkel moet gaan ;-) wat een leuke spulletjes zeg. Ik ben er ook nog nooit geweest, maar eerste ga ik natuurlijk hopen op deze leuke Give Away.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wie wil die nu niet heeeel graag hebben!! ik wel hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ja, ik wil wel graag winnen! Dus ik waag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Via Elise kwam ik op je blog terecht! Ik doe graag mee! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Tiens, ik dacht al gereageerd te hebben, want volger ben ik al enige tijd. Maar blijkbaar heb ik toch nog niet gereageerd. Ik ben zou ook heel graag meedoen, zo'n tapejes en labeltjes zijn altijd supertof !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  43. idem dito
    Hier ook het zelfde, ik dacht ook dat ik al gereageerd had.
    Maar dus blijkbaar niet.
    Leuke dingetjes om te gebruiken samen met mijn dochters en zonen.
    't Is het proberen waard.
    Ps Leuke creatieve dingen op jouw blog=> volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel erg leuk pakketje.
    Ik doe graag mee bij jullie allebei :)
    Nu fingers crossed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat leuk jouw blog te ontdekken via Elise! Erg tof zeg dat gehaakte mutsje met borduursteekjes erop! Ben ook helemaal weg van de ''Flying tiger'' en maak dan ook graag kans op dit leuke pakketje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik had al bij Elise gereageerd. Ik zou het heel leuk vinden om dit pakket te winnen voor mijn dochter, zeer fanatiek tape-liefhebster. Kijk je ook eens bij mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  47. oooo wat een leuke Give-Away!!!
    Ik doe heel graag mee!!!
    leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Je kunt je vanaf nu niet meer aanmelden, vanmiddag maken we de winnaar bekend!!

    BeantwoordenVerwijderen