donderdag 21 november 2013

Wat hangt er aan onze kapstok . . .

Nou daar hangen veel kleurtjes, gezellig veel kleurtjes.
De winter is echt niet mijn ding, te koud en met angst en beven kijk ik als het gaat sneeuwen en ik met de auto naar mijn werk moet, bah!
Maar èèn ding is in ieder geval leuk, we kunnen weer lekker sjaals en mutsen op.
En laat ik die nou graag maken, en dan ziet je kapstok er ongeveer zo uit . . .
Ik zal binnenkort eens alle sjaals op de foto zetten, gezellig alle kleuren bij elkaar.



11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes, En een héél mooie bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww deze combi ziet er erg zonnig uit, dat geel en groen en wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die kleurtjes,hebben we nodig in deze periode,bah...ik zal blij zijn als ik weer beter ben,gelukkig gaat het nu na 5 dagen ietsjes beter,heb zelfs geen zin om te haken of lezen..pffff ben er zo klaar mee,hopelijk laten 'ze'me de rest van de winter met rust ;-)


    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat maakt de kou meteen een stuk minder erg. Ben benieuwd wat er nog meer aan je kapstok hangt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kleurtjes, hopelijk blijft de sneeuw lang weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben ook helemaal geen wintermens, maar van zo'n kapstok vol moois wordt je wel vrolijk! Nou heb ik hier een mannengezin, dus hier voornamelijk saaie zwarte sjaals. Misschien moet ik toch maar eens vrolijk gekleurde jasjes gaan breien voor onze hondjes?

    BeantwoordenVerwijderen