vrijdag 29 november 2013

Herkennen jullie dit vosje nog . . .

Tijden geleden was ik een vosjes lap aan het haken naar aanleiding van een borduur patroon.
Een hele tijd bleef het liggen, eigenlijk wist ik niet goed hoe nu verder, wat zou ik ervan maken?



Nu hou ik niet zo van onafgemaakte projecten, als ik ergens aan begin moet het dan ook meteen af.
Te benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.
Maar goed, eindelijk heb ik besloten dat het een mooi formaat zou zijn voor een kussen, dus nu moest de achterkant nog gemaakt worden.
En het resultaat . . . het vosje is leuk maar de achterkant met kleurtjes en het hartje vindt ik stiekem nog leuker.




Nu is het haken volgens een borduur patroon heel leuk om te doen, 
en dat ga ik vast nog vaker doen, een aanrader.

Fijn weekend allemaal!

18 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit! Welke steek gebruik je daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi, zowel de voor- als achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!! Zowel voor als achterkant...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!!
    Super leuk!!!
    Het is een prachtig kussen geworden!
    Ken de borduur techniek nog niet maar ben ook pas begonnen met leren haken.
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien moet ik ook eens zo'n kussen haken met mijn restjes wol ! Supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een goed idee! Heel erg leuk geworden en ach, je kan het kussen nog eens omdraaien, heb je totaal iets anders! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend idee, haken volgens borduurpatroon! Het resultaat mag er zeker zijn, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, geen idee hoe dat werkt: haken volgens borduurpatroon, maar het resultaat is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh wat een leuk idd en wat is ie schattig geworden met al die rijden kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi!! Komt er misschien een tutorial of patroontje? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal kijken of ik een tutorial kan vinden, het patroontje heb ik gekocht nadat ik het had gezien in de mollie.

      Verwijderen
  11. Wat mooi! Beide kanten zijn prachtig! Het ingehaakte hartje als klein accent aan de'streepjeskant' geeft het echt wat extra's.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide kanten vind ik erg mooi!! Leuk zo'n uniek kussentje voor op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen