woensdag 27 november 2013

Haken langs een rokje . . .

Bij de Hema zag ik een heel leuk rokje, het was gebreid en had een gehaakt randje en gehaakte zakjes.
Zo snoezig maar jammer genoeg alleen in baby maten.
Tja dan verzin jezelf iets, het rokje is een simpel A-lijntje met een tricot boordje.
Onder aan het rokje heb ik een golvend randje genaaid waar ik makkelijk in kon haken om een randje te haken.



De granny is een beetje van mezelf en een beetje uit een boekje.
Het resultaat is lekker kleurig in deze herfstige dagen.
Vanochtend voor ze naar school ging heb ik snel nog even een foto gemaakt want vanmiddag is hij natuurlijk rijp voor de wasmachine, zucht...




18 opmerkingen:

  1. Leuk!! Heel goed idee, haken in zo'n zigzag bandje. Ga ik onthouden! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw! Heel erg leuk dat randje en de zakjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gevonden, dat zigzagbandje om in te haken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig om langs een zigzag randje te haken, het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In geen enkele winkel te koop, hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooooo wat mooi! Ik vind dat dat voor grote mensen ook prima kan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Merci voor de uitleg!! Is t mogelijk om de granny ook nog uit leggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super cool rokje-knap bedacht en uitgewerkt. Helemaal mijn smaak-ook voor grote dames geschikt!!! Mooie week nog gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk gedaan!!! En ondertussen al wel een aantal keer aangedaan zeker? :-)

    BeantwoordenVerwijderen