zaterdag 2 november 2013

geborduurd mutsje . . .

Dochter had afgelopen dagen de griep, ze hing tegen me aan of zat op schoot of sliep op de bank.
Ondertussen kon ik geen kant op, dus wat doe je dan . . . je  gaat haken. Ik had al een sjaal gemaakt voor haar nieuwe jas, nu nog een muts. Die heb ik gisteren dus gemaakt en vanmorgen heb ik er met kruisjes op geborduurd.
Ik weet het nu echt zeker, borduren is niet mijn ding en dit zijn nog wel grote steken!
Het idee deed ik hier op.
Vandaag heeft dochter hem de hele dag op en dan te bedenken dat ze de hele dag binnen is geweest.



Fijn weekend!

25 opmerkingen:

  1. borduren is ook niet mijn ding maar wat een fijne muts
    fijne omhulling voor een ziek hoofdje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, zeker eentje om te onthouden! Ik vind het wel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar mijn mening is deze muts meer dan geslaagd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een prachtige set zo samen Wilma!Toppie!dus als ik hier in de wijk een mooi meisje zie met deze mooie set weet ik nu dat dat jou dochtertje is!Ha,ha.... ;-)


    lieve groetjes en een fijn weekend verder!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige muts ! Je dochter kijkt op de foto's nog niet helemaal happy. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze muts is echt prachtig! Hopelijk is je dochter snel weer helemaal beter. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach je dochter kijkt nog wel wat sipjes. Maar de muts en de sjaal zijn prachtig. Leuk idee met die kruissteekjes erop! lekker fleurig. Beterschap daar in de ziekenboeg.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi! Bedankt voor de link. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, leuk als jij hem ook gaat maken.

      Verwijderen
  9. Superleuk!! Daar moet je wel snel beter van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. En beter is ze al weer, kinderen zijn zo ziek en zo zijn ze weer beter.

      Verwijderen
  10. amaai ongelooflijk dat je toch zo'n schoon resultaat hebt voor iets dat niet jouw ding is ;) Veel beterschap voor de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is wel echt heel tof geworden! Hoop dat je meisje zich alweer wat beter voelt en weer wat vrolijker is ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is toch heel mooi geworden!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OH-helemaal cool deze geborduurde muts met bijpassende sjaal. (juist vooral de grote kruissteken) Ondanks de griep van dochterlief toch nog creatief geweest-da's knap. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt. Mooie week gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Onwijs stoer!! Hopen dat ze snel beter is....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is anders wel prachtig geworden!! Beterschap voor de kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie muts. Welk een maat nam je? Mijn dochtertje is 4jaar. Zou deze ook graag maken. Ben bezig aan een gehaakte sjaal met granny's.

    BeantwoordenVerwijderen