zondag 17 november 2013

Een heerlijke dag . . .

Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad bij de Winter Efteling, dankzij de Karwei hadden we kortings- kaarten voor de Efteling, samen met heel veel andere mensen.
Ofwel de Efteling was vol met klussende mensen, reuze gezellig was het, wel koud maar je kon je overal verwarmen aan kampvuurtjes met muzikanten eromheen, lekker iets warms te drinken erbij, perfect geregeld, ook de kinderen hadden de dag van hun leven ofwel zo'n dag met een gouden randje.
Ik kon die dag ook mijn nieuwe warme sjaal om, het heeft even geduurd voor hij af was maar ik ben er heel blij mee, een aanrader om te maken.



Fijn weekend allemaal!!!

14 opmerkingen:

  1. Wauw die sjaal is mooi heb je daar een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor via you tube vind je de uitleg van de steek:
      http://www.youtube.com/watch?v=DLFuiVy-Obg
      Succes ermee!!

      Verwijderen
  2. Heerlijk, zo'n dagje Efteling én een prachtige sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n dag!!! En een heerlijke sjaal lijkt me!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat er ZO genoten is-daar kunnen jullie effe op teren en je sjaal-mooih
    Fijne week-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sjaal en gezellig hoor, samen zo´n dagje weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sjaal en mok waar haal je die , buiten een stofberslaving pok mokverslaving!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof heb jij ooit een broek een broek gemaaktzit hier te zienaan een goei patroon maar noppes. Mijn maten kloppen van geen kanten taille en heupen schillen maar 6 cm!???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt als een zalig dagje, mooie sjaal ziet er héél comfortabel en warm uit!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wij gaan ook ..in de kerstvakantie ...kijk er al naar uit!
    mooie sjaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sjaal ziet er ook lekker warm uit!! Laatst ook een sjaal gebreid, maar die was iets te kort en ik wist niet meer waar ik het wol gekocht had :(

    BeantwoordenVerwijderen