vrijdag 1 november 2013

De driehoek sjaal is af . . .

De driehoeksjaal waar ik op vakantie in Zwitserland mee begon is af, heerlijk zacht is hij.
Het grijs heb ik gehaakt van de Blokker wol, de rand van dun katoen.
Veel dragen kan ik hem niet want de kinderen pikken hem in als ze op de bank zitten, ze wikkelen de sjaal helemaal om hun heen "lekker zacht en warm" roepen ze dan.


Op de achtergrond ons magneetbord van 1,5 bij 1,5 meter, handig en leuk maar er hangt nu zoveel op o.a. uitnodigingen, enz dat ik het alsnog afspraken vergeet. Maar goed kleurrijk staat het wel in huis.

Voor nu allemaal een fijn weekend, ik doe het rustig aan want dochter heeft de griep dus ik rommel wat in huis, ga zo even lekker bij haar zitten en een mutsje voor haar haken.

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurencombinatie, heerlijk om om te hebben. Hopelijk krijg je die kans nog :) Beterschap voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie geworden je sjaal en ik geef de kinderen geen ongelijk dat ze hem inpikken ;-). Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat kan ik geloven dat ze die inpikken, hij ziet er alleszins heel zacht uit...mooie kleuren ook!
    en hopelijk is je dochter snel weer genezen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sjaal! Beterschap voor je dochter. Magneetbord ziet er helemaal gezellig uit! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi geworden, maar ik had hem natuurlijk al gezien!! :-)

    Beterschap voor mijn kleine vriendinnetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, dat ziet er uit als een heerlijke sjaal. Ik snap wel dat jouw kinderen 'm inpikken ;) Beterschap voor je dochter en een goed weekend gewenst.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof zeg, zo'n heerlijke sjaal.
    Mooie schilderijlijst ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige sjaal én een gezellig magneetbord! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Wilma je omslagdoek is echt prachtige geworden zeg!Laat je zieke dochter er nog maar lekker even onder wegkruipen des te eerder is ze misschien weer opgeknapt! ;-) Heel veel beterschap met haar en een fijn weekend!

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf! Echt heel mooi geworden, stiekem een beetje 'jaloers'. Maar dat is op te lossen, zelf er ook eentje gaan maken ;-)
    Groetjes Carol
    *handmadenl.blogspot.nl*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zo'n bord is altijd leuk, handig of niet. De sjaal is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier thuis hangt er ook zo'n bord, héél erg gezellig vind ik dat! En je driehoeksjaal is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen