dinsdag 8 oktober 2013

Zouden jullie willen stemmen . . . .

Voor het zoontje van mijn collega heb ik een margriet babydeken gemaakt, het was heel leuk om te maken en wat nog leuker is dat het dekentje veel gebruikt wordt.
Een foto van de deken heb ik ingezonden voor de Haak & Win actie van Echtstudio. 
En jullie kunnen vanaf vandaag stemmen op de mooiste, leukste en kleurigste dekens. 
Het zou super zijn als jullie op mijn margriet deken willen stemmen.


Jullie kunnen hier stemmen, de foto van de margriet deken is nummer 42.
Stemmen doe je vervolgens door op het hartje rechts bovenin de foto te klikken.

Alvast heel erg bedankt allemaal!!!! Ik ga vast duimen.




22 opmerkingen:

  1. jep gestemd! ik vind hem ook echt heel mooi hoor. De kleuren combi vind ik mooi en natuurlijk de margrietjes.
    Enne thanx voor je tip trouwens. Lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk heb ik ook voor je gestemd!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie zo snel reageren en stemmen, heel erg bedankt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gedaan! Je deken is zonder meer erg mooi, dus verdiende mijn stem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige deken in mooie kleuren. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gestemd! Omdat ik 'm echt mooi vind!
    Heeeeeeel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De mijne heb je! ;-)Die Pipi pop heb ik ook nog,het allereerste kadootje van ons aan onze destijds 4 dagen oude dochter ..we gingen samen even naar de stad toen de kraamhulp er was voor wat kleine rompertjes destijds bij de H&M en namen deze voor haar mee,nu is ze alweer ruim 18 jaar!Time flies!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dochter heeft hem ook gekregen toen ze baby was, en hij blijft leuk!

      Verwijderen
  8. Je deken is erg mooi. Helaas heb ik m'n stemmen al vergeven. Ik doe nl. zelf ook mee. ;-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat we niet op elkaar kunnen stemmen dan had ik op je streepjes deken gestemd.

      Verwijderen
  9. Eh...vergeet ik te zeggen dat ik je deken er mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn stem heb je-heel mooi gemaakt. Good luck-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook ik heb je naar de overwinning gestemd ! Succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke blok. Ik heb vandaag mijn collega een dekentje beloofd. Had de naamslinger al klaar als kadootje,maar een dekentje zou ze ook erg leuk vinden, dus ik ga daarmee aan de slag. Emme is vrijdag geboren, dus ik moet even doorbikkelen. Maar haken vind ik erg leuk, dus geen probleem. Ik ga snel even kijken of ik dit patroontje van het blok kan vinden.
    groet, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Arianne, Hier kan je het patroontje vinden, http://ikkeismooi.blogspot.nl/search?updated-max=2013-01-04T01:42:00-08:00&max-results=7&start=63&by-date=false
      Succes ermee!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  13. Wat geweldig dat jullie allemaal stemmen, heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is hij mooi geworden!! Hele mooie kleuren en wat een leuk patroontje.

    Groetjes!
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 't is omdat het toch zo'n mooike is geworden hé, één hartje erbij.
    gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen