zondag 6 oktober 2013

Twee avondjes haken . . .

Inderdaad ik heb ook eindelijk een hippe telefoon, tot nu toe had ik een telefoon waarmee ik kon bellen en een sms versturen maar daar hield dan ook mee op. En nu kan ik ook Whats-appen en internetten.
Maar eigenlijk ziet zo'n telefoon er maar saai uit dus opvrolijken dus, ik had garen gekocht bij Echtstudio en fluor garen bij de Wibra, leuk om nu eindelijk eens te gebruiken.
Een paar kleine granny's haken, aan elkaar haken een  randje er om en klaar ben je.
Ik heb hem om een bestaand hoesje geschoven dus de telefoon is goed beschermd.



11 opmerkingen:

  1. dat ziet er leuk en vrolijk uit zo! Veel plezier met je nieuwe telefoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! En nu maar alle mogelijkheden van je telefoon uitproberen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! En nu niet haken, maar met je telefoon spelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, lekker vrolijk! Dan haal je met nog meer plezier je telefoon uit je tas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk hoesje heb je gemaakt en ja met zo'n smartphone gaat er weer een hele nieuwe wereld voor je open ;-)

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk! Ook handig, dat je het hoesje om een bestaand hoesje hebt geschoven! Toch een goede bescherming en gelijk ook hip. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen