woensdag 16 oktober 2013

How to crochet the star stitch . . .

Allereerst wil ik degene bedanken die op mijn babydeken gestemd hebben, wouw.......... wat veel stemmen en dan te bedenken dat er geen vrienden hebben gestemd, want onder mijn vrienden en family weet men niet van mijn blog. Dus dat betekent dat jullie, die ik niet ken zomaar op mijn deken gestemd hebben, heel lief, erg bedankt.

Ondertussen ben ik natuurlijk al weer met iets anders begonnen, want stil zitten op de bank lukt me nog steeds niet, ik heb telkens het idee dat ik iets moet doen, kennen jullie dat gevoel?
Ik wilde een sjaal voor mezelf en ging op zoek naar een mooie steek.
Zo kwam het dat ik op een vrije morgen achter de computer kroop met mijn cracker een kop thee en wol in de aanslag, op You tube vond ik een mooie steek, ik begon mee te haken met het filmpje.
Dit is trouwens ook de manier hoe ik me zelf weer heb leren haken, gewoon achter de computer en met een filmpje mee haken.
De star stitch een mooie steek maar wel bij de les blijven met het haken, maar het resultaat wordt erg mooi.

In de middag kwam de postbode een mooie envelop van Haakzolder brengen, bij haar had ik tot mijn grote verrassing het boekje knuffels enzo gewonnen, Laura heel erg bedankt!



6 opmerkingen:

  1. Wauw, die is mooi! En je bent zo te zien al een flink eind op weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook eens ooit een ponchette mee gehaakt van A la Sascha met deze steek,het is inderdaad opletten,maar wel heel mooi en het schiet al lekker op zo te zien!Met dat boekje wat jij hebt gewonnen weet je vast ook heel goed raad! ;-)


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit en het is ook een erg mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi patroon! En wat een leuk blog :-)
    Groetjes Carol

    *handmadenl.blogspot.nl*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig ik heb net dat zelfde boekje van de bib hier thuis liggen ... eten achter de pc ken ik ook & ondertss leuke blogs lezen (effe rust tss de chaos) .

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen