vrijdag 6 september 2013

Soms haak je wel eens wat . . .

Soms haak je wel eens wat zonder te weten wat je ermee gaat doen.
Gewoon om dat je het eens wil uitproberen en omdat je het wil kunnen, kennen jullie dat?
Zo hou ik ik niet van priegel werk, ook niet met haken het moet niet te klein worden.
Toch wilde ik balletjes haken, maar wat doe je dan met die balletjes???
Ze bleven liggen tot ik met buurvrouwen een sieraden workshop had, balletjes mee genomen en dan krijg je zomaar een leuke ketting, misschien ook een idee voor jullie.

Sorry, niet echt scherpe foto's

Vanmiddag niet haken maar mijn huis opruimen, en als iedereen weer thuis is vanavond 
dan kijk ik om me heen en denk waarvoor had ik ook al weer opgeruimd??? je ziet er niets meer van.




Een fijn zonnig weekend gewenst!




5 opmerkingen:

  1. grappig ik ken dat .. hier hetzelfde.. geniet van je opgeruimd huis zolang het duurt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je ketting zeer mooi en dan nog in mijn lievelingskleur!
    mmmm inspirerend.
    En dat maar-even-opgeruimd huis...pfff zo herkenbaar en frusterend van tijd tot tijd. Waar komt dat toch allemaal vandaan? Het is toch ooit allemaal door de voordeur gekomen denk ik dan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga die spreuk thuis ook ophangen :-) Balletjes zijn hele leuke ketting geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh leuk die ketting met balletjes!Hou wel van die kleur!

    BeantwoordenVerwijderen