donderdag 29 augustus 2013

Zonder Meer . . .

Zoveel felicitaties op mijn vorige bericht, allemaal heel erg bedankt, ik heb een heerlijke dag gehad, mede door de mensen en natuurlijk de zon die die dag volop scheen.

Vandaag is mijn vaste vrije dag, ik moet zeggen sinds ik weer werk geniet ik dubbel van mijn vrije dagen en het samen zijn met de kinderen.
Het huishouden schiet er wel eens bij in maar dat nemen we dan maar voor lief, we hebben (gezond) te eten, schone kleren en een schoon huis maar niet altijd even opgeruimd.
En ik zou meer tijd willen hebben om te haken, maar ja je moet wat te wensen hebben, toch . . .

Over gezond eten gesproken ik ontdekte een bijzonder tijdschrift "Zonder Meer" Eet, leef en geniet met iedere voedseluitdaging, te koop bij de Jumbo en Bruna.
Ik ben vooral opzoek naar zoet recepten die ik kan maken met mijn lactose intolerantie, en in dit tijdschrift staat bij alle recepten duidelijk aangegeven met welke intolerantie/allergie je het kan eten, super handig, ik ga het tijdschrift vast vaker kopen, ondanks dat ik 7,45 best aan de prijs vind.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen