zaterdag 31 augustus 2013

Zoeter dan zoet . . .

Het vriendinnetje van dochter wilde een rokje voor haar verjaardag, net als vorig jaar.
Ze zocht een erg zoet stofje uit en wilde daarvan een rokje met roezels welke ik al twee keer eerder heb gemaakt en eigenlijk altijd een succes is.
Maar oh . . . wat is het rokje zoet geworden.




Vorig weekend ben ik naar Noeks geweest op Strijp S in Eindhoven, mochten jullie naar Eindhoven gaan dan is dat de place to be, super winkels (o.a Piet Hein Eek, Yksi, Urban shopper) op prachtige locaties in oude fabrieks- panden.
Noeks vertelde me dat dit de eerste keer is dat ze open was, maar dat ze het vast vaker gaat doen.
Ik heb bij haar wat Petit Pan stofjes gekocht voor de lapjes deken en een mal om enveloppe te maken.



Dit zijn inmiddels de stofje die ik heb verzamelt, zou het al genoeg zijn?



Voor nu een fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Een zeer zoet rokje. Daar zijn meisjes dol op!
    En ik ben helemaal dol op je stofjes ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmooie stofjes zeg. Ben benieuwd naar de creaties.
    Rokje is snoezig!

    http://mumendemiekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk niet dat je al genoeg stofjes hebt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zoet lief rokje inderdaad!Ik heb die enveloppe mal ook,leuk,leuk,leuk....


    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. rokje is erg leuk, ik hou er wel van! (heb zelf twee grote zonen, dus hier geen rokjes.) En die stofjes.. leuk, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een hele vrolijke deken! En dat zoete rokje zou hier ook welkom zijn bij de meiden :-) Je vosje is trouwens prachtig geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen