zondag 18 augustus 2013

Vakantie inspiratie . . . Zwitserland

Afgelopen vakantie zijn we naar Zwitserland geweest, de hele familie is het er over eens dat we Zwitserland leuker vinden van Frankrijk waar we afgelopen twee jaren zijn geweest.
Wat mij daar opviel is dat ik overal die rood met witte vlag tegen kwam, hummm. . . rood met wit een mooie combinatie met mijn grijze wol.
Ik had de grijze wol (die ik bij de blokker had gekocht, heerlijke zachte wol!) meegenomen en geïnspireerd door de vlag ben ik het gaan combineren met rood en wit.
Ik ben weer een omslagdoek aan het haken, dat haakt zo heerlijk door, lekker haken zonder na te denken.
Nu nog bedenken hoe ik de rand ga afwerken??? maar eens even internet en jullie blog afspeuren voor ideetjes.


Ondertussen zijn we weer thuis en haak ik verder, terwijl ik heerlijk in mijn tuin zit en om me heen kijk hoe de tuin in onze afwezigheid is ontploft!


Bij de voordeur groeit opeens een pompoen, geweldig hoe groot hij wordt.
En in de achtertuin hebben we druiven, tomaten groot en klein en een appelboompje vol appels,
courgettes en frambozen, we hadden ook rode bessen maar die hebben de vogels gepikt.




7 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren voor je omslagdoek. Welk patroon gebruik je hiervoor? En ja die tuin... ongelooflijk hè hoe dat kan groeien in een paar weken tijd. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte dit patroon:
      http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/2011/02/gratis-patroon-gehaakte-driehoeksjaal.html
      Maar de wit rood en rode tussen rand heb ik zelf bedacht.

      Verwijderen
  2. Huh? Waarom ken ik dit mooie blog nog niet?
    Bedankt voor jouw bezoekje, ik ga je volgen!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom, ik kende jouw leuke blog al wel via mijn vriendin elise.

      Verwijderen
  3. Wat een verassing die pompoen,ha,ha...lachwekkend zeg!Ben benieuwd naar je omslagdoek,ben je die in combinatie van acryl/wol met katoen aan het haken? Heel apart zo...


    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, ja Zwitserland! Mijn grote liefde qua vakantieland. Helaas niet gelukt dit jaar, hopelijk volgend jaar :-) Leuk die rood-witte combinatie met dat grijs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk tuin heb jij! En het is zeker een hele mooie kleur grijs die je hebt gebruikt (ik wilde dat ik zo kon haken...)

    BeantwoordenVerwijderen