maandag 12 augustus 2013

De lijst van al mijn RUIL wensen . . .

Het was een vreemde dag vandaag, de kinderen gingen weer naar school en man ging weer naar het werk (ik was vorige week al begonnen), ofwel de vakantie voorbij het voelt ook of de zomer voorbij is en we weer naar mijn minst favoriete tijd van het jaar gaan, de herfst en de winter.
De zomer is natuurlijk nog niet voorbij maar zo voelt het wel ik wordt er wat somber van, en dan het nieuws dat de prins is overleden, stilte . . .

Ondertussen klepperde mijn brievenbus, een enveloppe van Heidi, heerlijk wat een verrassing.
Ik had het boek "de lijst van al mijn wensen" geruild voor restjes Petit Pan stofjes die ik graag wil gebruiken voor een lapjes deken.
De stofjes zijn geweldig en Heidi had er ook nog thee en stikkers bij gedaan, zo lief, heel erg bedankt!!!

Onder tussen weet ik dat Heidi van patat en kroket het boekje in een avond uitgelezen heeft, dus hou haar blog in de gaten! Ze gaat hem vast snel verder ruilen.
Ben benieuwd wie het boekje na Heidi gaat lezen, alvast veel lees plezier!!!



9 opmerkingen:

  1. graag gedaan, ben blij dat jij er blij mee bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door je berichtje, ook het boek gelezen (van de bibliotheek geleend).
    Prettig boek dat nog wel even blijft hangen in je hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad, ik mijmer nog regelmatig over het boek.

      Verwijderen
  3. Ja dat gevoel heb ik ook,maar wil het niet...het komt denk ik ook doordat het vandaag ineen keer een stuk koeler is als de afgelopen dagen/weken,gelukkig voorspellen ze voor Vrijdag weer warmer weer...Je hebt ontzettend leuke stofjes gekregen,heerlijk zo'n postpakketje en ja dan nog Prins Friso...hoe ongelooflijk triest,al ben ik wel blij dat er een einde is gekomen aan het uitzichtloze bestaan van hem,want dat moet de toch ook aan je hart gaan om je geliefde/dierbare zo te zien liggen...triest en nog veel te jong :-(

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig ben ik niet de enige met dat gevoel.
      En ja ik denk ook dat het goed is zo naar al die tijd voor Friso maar het blijft triest voor de familie om je dierbare te verliezen.
      Gelukkig morgen weer mooi weer, daar ga ik dubbel van genieten.
      Jij ook!!!

      Verwijderen
  4. Je kan daar plots melancholisch door worden hé, als de school weer begint...
    Maar de zomer is nog niet voorbij lieveke, niet zo ver vooruit denken en al met je hoofd in de herfst zitten, dan mis je zo véél van vandaag!
    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt gelijk, maar soms heb je van die periodes.
      De vakantie samen was zo heerlijk.

      Verwijderen