woensdag 21 augustus 2013

Allemaal vosjes . . .

Ik weet niet wat het is hier in huis is, maar dochter en ik kiezen blijkbaar onbewust steeds vosjes uit.
Zo ook nu weer, dochter wilde een  gehaakt vosje.

Dat vosje hadden we gezien toen we bij Echt studio in Alphen aan den Rijn waren.
Een echte aanrader die winkel, als je eens in de buurt bent moet je er zeker eens gaan kijken, ze hebben veel wol, echt heel veel en die kleurtjes, zo verleiderlijk! Daarbij is het personeel super aardig, ze kreeg zelf mijn man de winkel in voor een kopje koffie en hij houd echt, echt niet van haken.
De kinderen werden helemaal dol van al die leuke umigurumi's.

Maar goed . . . het vosje dus, ik moest snel aan de slag voor de verjaardag van mijn dochter, dankzij miss creatuurtje had ik snel het patroontje in mijn bezit, heel erg dank hiervoor.
De avond voor haar verjaardag was hij klaar en ik moet zeggen hij is inderdaad schattig.


15 opmerkingen:

  1. Hij is zeker superschattig...ja vosjes hebben toch een bepaalde aantrekkingskracht,ik heb dat ook met ze...evenals met hertjes en eekhoorntjes.

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig als ook het mooie vossenkleedje. Je dochtertje zal wel blij zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh-zo mooi gemaakt. Hier ook een vos-fan. Super mooi gemaakt-de dames hebben geluk met zo'n goede haakster. Veel plezier ervan-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief vosje! Geweldig kado!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje, hij past ook zo prachtig bij haar jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg lief! Ze zal er wel heel blij mee zijn!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te schattig, dat vosje!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nog een gelukkige verjaardag aan je dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat een schatje! En nog gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. by by de uiltjes, leve de vosjes.............

    BeantwoordenVerwijderen