zondag 11 augustus 2013

Afsluiting van de zomer vakantie . . .

Hier in Brabant is de zomervakantie na vandaag alweer ten einde, balen!!!
Heerlijk vind ik het als de kinderen vrij zijn, even hebben ze hun eigen ritme, samen leuke dingen doen, vrienden ver weg bezoeken, logeerpartijtjes en nieuwe vrienden maken, ofwel gewoon even hun nieuwsgierige zelf zijn.
Afgelopen weekend waren we weer in ons geliefde Friesland (we hebben daar een tijd met heel veel plezier gewoond) en we waren in Hindeloopen, mijn favoriete havenplaats.
We hebben even geprobeerd te gaan zeilen maar het ging hard, heel hard en met 4 kinderen aan boord was dat geen pretje en dus zijn we weer de haven in gegaan, geen straf hoor. De kinderen gingen visjes vangen, met een bootje de haven verkennen, zwemmen ofwel die vermaakte zich wel en als afsluiter friet met vis eten en dan hup in de auto naar huis en onderweg in slaap vallen en lekker dromen, van . . .
Heerlijk zo'n afsluiter van de zomervakantie.







7 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Jammer dat de vakantie alweer voorbij is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk relaxed en mooi uit-en dan nu weer terug naar de dagelijkse gang van zaken: succes-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk in. Een leuke herinnering blijft, ook al is de vakantie voorbij hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja en zo komt aan al het leuke weer helaas een einde Wilma!Wij willen ook zo graag nog eens een keer naar Friesland en dan met name Harlingen,daar is mijn inmiddels overleden schoonvader opgegroeid ;-)

    groetjes
    Angeline

    p.s; volgende week zondag de 18de is het weer de Feelgood market bij het Klokgebouw op Strijp-S in Eindhoven,erg leuk blijkbaar,weet niet of je er al eens ooit geweest bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het maar ik wordt er zo somber van, je kijkt zo uit naar de zomer en zo is het weer voorbij.
      Ja leuk, ik ben er al eens geweest maar ga denk ik zondag ook naartoe wie weet zie ik je daar.

      Verwijderen
  5. wat jammer dat de vakantie er voor jullie al opzit. hier zijn de kindjes nog thuis tot 1 september. zag me er wel een hele fijne vakantie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeyy!! Dat zeilen was toch volgend weekend??

    Jammer dat de kids alweer naar school moeten, hoe was de eerste dag in groep 8 en 4?? Hier mogen ze volgende week weer!

    Liefs je dinnetje uit Fryslan!!

    BeantwoordenVerwijderen