dinsdag 27 augustus 2013

45 . . .

Vanmorgen werd ik wakker gezongen, lang zal ze leven . . . ik ben vandaag 45 geworden.
Net mijn ogen open zei dochter (7 jaar)  "mam je bent nu 45, dat is best oud nog 5 jaar en je bent oma"
Uhhh.... nou schat zo werkt dat niet, maar bedankt nu voel ik me ook oud, ha, ha.

Gisteravond heb ik appeltaart gebakken, dat hoort erbij, is er iets te vieren bij ons dan bakken we appeltaart, nu heb ik lactose intolerantie en als ik zelf appeltaart bak met plantaardige boter kan ik lekker mee smikkelen.
Ik voeg nog wat noten met cranberry's toe en smikkelen maar als de kinderen uit school zijn.
Zelf heb ik een vrije dag genomen, vriendinnen en mijn ouders komen, mijn lief komt wat eerder thuis en vanavond wat buurtjes.
De zon schijnt dus wat wil ik nog meer, een heerlijke dag om jarig te zijn.



27 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van!!! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! De taart ziet er heerlijk uit. Een hele fijne dag vandaag.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy B-day!!!!

    Ik bel je natuurlijk zo nog even!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele fijne verjaardag! taart ziet er lekker uit :-) smakelijk!
    lieve groetjes
    heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera voor jou !! Mooie leeftijd :-) (oh wacht, dat heb ik al gehad hihi).
    Leuke dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte....!
    Geniet maar van deze bijzondere dag...
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Zag dat ook http://estreachikitu.blogspot.nl/ jarig is vandaag; grappig. Maak er een mooie dag van!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd! Het is een prachtige dag vandaag, dus genieten. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!
    Fijn, zo'n dochter ;-))
    Je appeltaart ziet er heerlijk uit! Goed idee, die noten en cranberries.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel wel heel lief al die felicitaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkige verjaardag genieten maar :-) en die taart! Hmmm die ziet er verrukkelijk uit? Deel je toevallig dat receptje niet? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor dat wil ik wel delen, een pak appeltaart mix van het eigen merk van de Jumbo, door de appels doe ik wat custard (dat bind het appelvocht)op de bodem (als ik het kan krijgen) een beetje amandelspijs.
      En boven op de appels een noten mix met cranberry's dat is alles.

      Verwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dochter heb je ;) Ik heb van mijn zoon wel eens anti-age bodylotion gehad, ook zo'n subtiele hint haha. De appeltaart ziet er echt verrukkelijk uit!

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een heel fijne verjaardag! de taart ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd en zo te horen heb je een fantastische dag gehad...ik bedoel om zo wakker te worden kan je dag toch niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou wat leuk! Samen jarig. Jij ook nog gefeliciteerd. Wat was het een mooie dag. Ik ben met de kinderen de hele middag op een strandje geweest en bruin verbrand en helemaal rozig rolden we (een beetje te laat) in onze bedjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou wat leuk! Samen jarig. Jij ook nog gefeliciteerd. Wat was het een mooie dag. Ik ben met de kinderen de hele middag op een strandje geweest en bruin verbrand en helemaal rozig rolden we (een beetje te laat) in onze bedjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alsnog gefeliciteerd! En 45 is helemaal niet erg hoor.

    BeantwoordenVerwijderen