woensdag 31 juli 2013

"De lijst van al mijn RUIL wensen"

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Zwitserland.
Wat een mooi land en wat een heerlijk weer hadden we, de kinderen hebben veel gezwommen in het meer bij de camping in helder blauw water, wat een lol hadden ze en wat veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes hebben ze gemaakt.



Ik kon ondertussen het boek lezen, ik heb het in een keer uitgelezen, heerlijk.
Nu dacht ik, ik zet het snel op mijn blog misschien wil een van jullie het boekje ook mee op vakantie nemen.

Ik zou het heel graag ruilen tegen het een patroon van een rokje wat ik graag zou willen maken voor dochter. Het is het patroon van Coup Coup en dan het rokje Lara.
Als een van jullie voor mij maat 134/140 uit zouden willen raderen dan zou ik daar heel blij mee zijn.




Zou je het boekje graag willen maar ben je niet in bezit van dit patroon, dan zou ik een stuk stof van Petit Pan welke ik dan zou kunnen verwerken in mijn lapjesdeken, ook heel leuk vinden.

Wil je ruilen laat dan een berichtje achter bij dit bericht of mail me, ikkeisklein@gmail.com

Hoe gaat het in zijn werk:
Zodra je het uit heb ruil je het weer verder met iemand, en geeft dan ook weer een wens op, net zoals Mieke deed met de pannenlappen en ik met het patroon/stof die ik zoek, en degene die het boek wil lezen en de wens kan vervullen krijgt dan het boek.
Voorwaarde is wel dat diegene er dan weer een item van maakt op haar/zijn blog zodat iedereen kan zien waar het boek was, naar toe gaat en wat er is geruild. En zo gaat het boek dan weer verder, en verder, en verder......
En het is natuurlijk te hopen dat iedereen zo blij is met de ruil.


9 opmerkingen:

  1. Heerlijk! En grappig, dit boek krijg ik eerdaags ook via een doorgeefsysteem in mijn brievenbusje. Kan ik hem ook in mijn vakantie lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuk idee
    ik hou in de gaten waar het boek heen gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad,nu weer back in town met tropische temperaturen weer morgen!:-)


    grtzzz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk wel weer warm weer morgen, al vond ik het niet zo erg dat het wat koeler was afgelopen dagen, ik had genoeg te doen o.a. een hele berg was wegwerken.
      Morgen weer lekker haken in de tuin.

      Verwijderen
  4. ik wil wel graag ruilen. het patroontje in kwestie heb ik niet liggen, maar ik heb hier nog wel enkele stukken petit pan liggen.
    groetjes
    heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leuk idee! Ik hou in het oog waar het boek naartoe gaat ;-)

    http//wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je berichtje op mijn blog, ik stuur je een mailtje, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Je hebt iemand om te ruilen. Ik blijf het boek volgen hoor! Op naar Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen