zondag 30 juni 2013

Vakantie . . . nou, ja de kinderen hebben vakantie

Eindelijk, het is zover de kinderen hebben hun welverdiende vakantie, beide hebben ze hard gewerkt dit jaar.
Zoon gaat naar groep 8 en dochter naar groep 4 na de zomervakantie.
Man ik ik moeten nog even door werken voor we samen vakantie hebben, maar het feit dat de kinderen al vrij hebben geeft al meer rust en een heerlijk vakantie gevoel.
Maar voor het zover was moest er nog veel gebeuren, o.a. cadeautjes voor de juffen maken/haken.

Maar toen . . . viel ik van de trap, en dat heeft zijn nasleep, ik kan mijn schouder wel bewegen maar heb veel pijn, deze week wordt er een echo gemaakt om te kijken of er een pees gescheurd is.
Ik baal flink want ik wilde nog van alles maken voor de vakantie en was een haakproject aan het uitzoeken om mee te nemen op vakantie, tja dat kan even niet.




Maar gelukkig had ik net 1 uiltje afgehaakt en had ik nog twee gehaakte peertjes liggen om aan het cadeautje van de juffen te hangen, later zal ik de foto's laten zien van de cadeautjes.
De basis voor het uiltje haalde ik hier vandaan.
Maar voor nu komt er niet veel uit mijn handen, dus kijk ik veel naar jullie blogs wat jullie nog maken zo op de valreep van de zomervakantie.



9 opmerkingen:

  1. Jee...Dat is balen zo vlak voor de vakantie.... Maar de uiltjes en peertjes zien er in elk geval erg leuk uit. Enne...geniet van de vakantie...mijn kids moeten nog tot 18 juli...pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh jee beterschap! doe rustig aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh bah wat vervelend!Doe kalm aan zodat je gauw weer hersteld mag zijn!Ik heb nog gekeken voor je even,als je een account aanmaakt bij bloglovin dan heb je r-boven in de balk je 'profielfoto'zeg maar als je daar onder gaat staan met je muis dan komt er een soort van overzicht tevoorschijn waarbij je ook kan kiezen voor import from google reader,hier klik je op en vervolgens wijst alles zich zelf....hij laadt dan al je blogs die je volgt ook in bloglovin en je kan dan ook nog even aangeven of dat als er iemand iets nieuws heeft gepost op hun blog dit bericht in de bloglovin leeslijst zichtbaar is zeg maar ;-)


    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow verplicht rust houden nu dus..... Je haakwerkjes zijn leuk geworden!
    Beterschapjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend zeg. Hopelijk gaat het snel beter met je!
    Erg leuke peertjes en uiltje!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai, ai, ai. Stevig balen zo'n pijnlijke schouder. Wens je een hele snelle beterschap toe!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend balen-je val-take it easy-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen