dinsdag 11 juni 2013

Sssst . . .


Komende tijd wordt het hier op blog wat rustiger, zo vlak voor de vakantie hebben we nog veel te doen.
Twee kinderfeestjes vieren, een aantal dingen afronden en iets nieuws beginnen . . .
Dus sorry als ik niet zo veel blog maar ik beloof ik doen mijn best ondertussen blijf ik zoals altijd jullie blogs lezen, heerlijk ontspannend en inspirerend.

De foto hier boven is de tekst Sssst ... die in het groot op onze slaapkamer hangt, gemaakt van hout.





Tja, haken, ik ben op dit moment even haak inspiratieloos, ik wil graag weer een deken haken maar kan de juiste wol niet vinden en het patroon is niet helemaal wat ik wil, afijn het zal wel weer komen.
Hopelijk voor de vakantie want dan wil ik heerlijk op de veranda van ons vakantie huisje zitten haken.





5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je eindelijk kan doen waar je voor bent opgeleid! Wens je heel veel succes!

    En ach, als je toch af en toe eens stil zit, verschijn je hier vanzelf wel weer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer wat in de grafische richting kan doen als je daar je opleiding in hebt gehad,onze zoon zit al 4 jaar op de grafische school en gaat nu interactieve media en media vormgeving doen na de vakantie...morgen krijgt hij te horen of hij wel/niet geslaagd is....ik ga van het eerste uit!;-)Dan kan de vlag uit morgen!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met alle vakantie-drukte, het feestgedruis en de nieuwe grafische uitdaging-tot over een poosje-fijne week nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe rustig :) we moeten al zoveel... Geniet :)

    En vraagje: maakte de sssstt zelf?

    BeantwoordenVerwijderen